Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google ismét teszteli a helyi vállalkozások oldalán megjelenő hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.08.

A Google egy új pilot programmal ismét teszteli a helyi vállalkozások oldalán megjelenő hirdetéseket

Spoiler: A vállalkozástulajdonosok továbbra sem tudják befolyásolni vagy eltávolítani a hirdetéseket.

google-teszt

A Google új pilot programmal teszteli a helyi üzleti profilok oldalain megjelenő hirdetéseit. A cég már végzett hasonló teszteket tavaly, illetve 2017-ben is. 

A cégek nem tudják megválogatni, hogy milyen típusú hirdetések jelenjenek meg oldalakon. Azonban az oldalakon megjelenő 3rd party hirdetések továbbra is valamiféle tematikai kapcsolatban lesznek a vállalkozással. 

“Fehérlistás” pilot program:

A program egyelőre csak kisszámú, fehérlistás hirdetőkre vonatkozik.  A 3rd party szolgáltatások csak abban az esetben lesznek engedélyezve, ha nem válik az oldaltartalom és hirdetés közötti kapcsolat félreveztővé. (Pl. egy étterem és egy kiszállító között.) Az éttermek például vélhetően nagyobb szabadságot is fognak kapni annak érdekében, hogy ne legyenek azonosítva a nem megfelelő ételkiszállító céggel. 

Miért aktuális mindez?

A 2019 áprilisában kitöltött kérdőívekben visszatérően szerepel az az igény a cégek részéről, hogy ne jelenjenek meg hirdetések az egyes Google My Business profilokon. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet