Közel egy hete lehetett olvasi arról, hogy a Google ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a shopping kampányok esetén. Lássuk, hogyan is valósult meg ez.
Április 30-án vált élessé a Google legújabb segítsége, mellyel innentől kezdve úgy is megjelenhetünk a találatok közt, hogy nem kellett fizetnünk érte.
Ehhez egy Merchant Center fiókra van szükség, illetve a következő adatokra kötelező jelleggel:
- ID :Alfanumerikus azonosító, amely egyedi minden eladott elemnél.
- Cím :Az termék neve,
- Leírás :Legfeljebb 5000 karakter, amely jellemzi a terméket, és ez teszi egyedivé a terméket a felhasználói keresésekben
- Link:A termék landolóoldal
- Kép link :A termék fő képének URL-je.
- Ár :A termék ára, amelyet a termék oldal tartalmaz.
- Márka :a termék márkaneve
- GTVIN : A termék globális kereskedelmi száma, amelyet a gyártók használnak termékeik azonosítására a kiskereskedésben. A Google segíthet megtalálni a tétel GTVN-jét, ha nem biztos vagyunk biztosak benne benne.