Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google ingyenessé tette a Shopping listinget

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.04.

Közel egy hete lehetett olvasi arról, hogy a Google ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a shopping kampányok esetén. Lássuk, hogyan is valósult meg ez.

Április 30-án vált élessé a Google legújabb segítsége, mellyel innentől kezdve úgy is megjelenhetünk a találatok közt, hogy nem kellett fizetnünk érte.

Ehhez egy Merchant Center fiókra van szükség, illetve a következő adatokra kötelező jelleggel:

  • ID :Alfanumerikus azonosító, amely egyedi minden eladott elemnél.
  • Cím :Az  termék neve, 
  • Leírás :Legfeljebb 5000 karakter, amely  jellemzi a terméket, és ez teszi egyedivé a terméket a felhasználói keresésekben
  • Link:A termék landolóoldal
  • Kép link :A termék fő képének URL-je.
  • Ár :A termék ára, amelyet a termék oldal tartalmaz.
  • Márka :a termék márkaneve
  • GTVIN : A termék globális kereskedelmi száma, amelyet a gyártók használnak termékeik azonosítására a kiskereskedésben. A Google segíthet megtalálni a tétel GTVN-jét, ha nem biztos vagyunk biztosak benne  benne.

ingyenes-google-megjelenes

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet