Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google I/O Újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.20.

Múlt héten tartották a Google fejlesztői konferenciáját az I/O 2022-t. 

Az I/O -n megosztotta a Google, hogyan segít az embereknek megérteni a világot a technológiai fejlesztésekkel a jobb nyelvi fordítástól a jobb keresési élményen át a térképen keresztüli gazdagabb felfedezésekig. A környezeti számítástechnika és a kiterjesztett valóság (AR) az ügyfélélmény új generációját is előmozdítja, ahol a számítógépek háttérbe szorulnak, és az emberek természetesnek tűnő módon végzik el a dolgokat.   

A legnépszerűbb fogyasztói termékek bejelentései a következők voltak

  • A Google Fordító 24 új nyelv támogatásával egészíti ki, így a nyelvek száma 133-ra nő.
  • Az Android 13 , hogy segítse az emberek adatvédelmét és biztonságát minden eszközön, jobb közös élményekkel, valamint új alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal.
  • A Google Wallet gyors és biztonságos módja a mindennapi alapvető dolgok elérésének.
  • Keresés bármilyen módon és bárhol . A Multisearch funkcióval a felhasználók most egyszerre tehetnek fel kérdéseket kép és szöveges lekérdezéssel. Hamarosan a  Multisearch segítségével a helyi üzletektől és éttermektől is kapnak ajánlásokat a keresők..
  • A sokszínűség és a reprezentáció javítása a Google-termékekben, beleértve a Google Keresőben található képeket is.

A Saját hirdetési központ bemutatása

Termékinnovációink középpontjában az adatvédelem és a biztonság áll, és hiszik, hogy a legjobb hirdetések hasznosak, relevánsak és biztonságosak. Így még ebben az évben elindítják a Saját hirdetési központot, hogy az emberek még jobban irányíthassák a YouTube-on, a Keresésben és a Discoverben megjelenő hirdetéseket. A Saját hirdetési központ javítani fogja a felhasználói élményt, és elősegíti vállalkozások virágzását az adatvédelem előtt álló környezetben. A felhasználók hatékony, egyszerűsített vezérlőkkel finomhangolhatják hirdetési élményüket. A hirdetőknek nincs szükségük semmilyen teendőre – a Saját hirdetési központ még ebben az évben elindul, és felváltja a Hirdetésbeállítások és A hirdetésről című részt .

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet