Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google elérhetővé teszi, hogy bejelentsük az organikus hamisítvány találatokat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.17.

A Google fejlesztése által lehetőségünk nyílik a hamis organikus találatok bejelentésére.

Ennek segítségével – manuálisan ugyan -, de jelezhetjük a Google felé, ha saját termékünk vagy brand-ünket illegálisan használja fel valaki, tehát hamisított jószágot (goods) árul.

google-hamis-talalat

Ha hamisítványt látunk, akkor a Google jelenlegi legal troubleshooting oldalán tudjuk jelezni egy form kitöltésével. Az űrlap az alábbi elérhetőségen található: https://support.google.com/legal/troubleshooter/1114905#ts=9814647%2C1115655%2C9814950

Fontos hangsúlyozni azonban, hogy ennek jelentése és elbírálása teljesen manuálisan történik – a küldés után a beküldött panaszt egy dedikált Google munkavállaló megtekinti, és eldönti, hogy jogos-e vagy sem.

A későbbiekekben várható, hogy megfelelő mennyiségű adat összegyűjtése után a Google automatizálni fogja ezt a rendszert.

2012-ben egyébként kiadott egy hasonló frissítést:a Pirate update azt a célt szolgálta, hogy negatívan rangsorolja azon oldalakat, amelyek rendre szerzői jogot sértettek.

Forrás: https://searchengineland.com/google-to-allow-removal-of-counterfeit-goods-from-search-results-335791

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet