Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Business Profile (régi nevén: GMB): 7 nap várakozási idő

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.18.

Egy kisebb változás érkezik a Google Business Profile (régi nevén: Google My Business) jogosultság-kezelésében. Ezentúl ha egy tulajdonos-, vagy menedzser-szintű felhasználó hozzáférést ad egy újabb felhasználónak (szintén pl. tulajdonosi szintű jogosultsággal), akkor 7 napot kell várnia, mire mindenhez hozzájuthat, illetve érdemben kezelheti is a felületet. Ha 7 napon belül szeretne bármilyen változtatást véghez vinni az új tag a GMB-ben, akkor a rendszer hibaüzeneteket küld és nem engedi a tevékenységet.

Láthatóan azzal a céllal vezették be ezt a módosítást, hogy egy újonnan hozzáadott, hasonlóan erős jogosultsági szinttel rendelkező felhasználó ne tudja könnyedén törölni az eredeti tulajdonosokat, átvéve a GMB legfontosabb funkciói fölött az irányítást. (Kérdés, hogy ez mennyiben akadályozza meg, hogy később mégis megtegye ezt…)

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet