Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Business Profile (régi nevén: GMB): 7 nap várakozási idő

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.18.

Egy kisebb változás érkezik a Google Business Profile (régi nevén: Google My Business) jogosultság-kezelésében. Ezentúl ha egy tulajdonos-, vagy menedzser-szintű felhasználó hozzáférést ad egy újabb felhasználónak (szintén pl. tulajdonosi szintű jogosultsággal), akkor 7 napot kell várnia, mire mindenhez hozzájuthat, illetve érdemben kezelheti is a felületet. Ha 7 napon belül szeretne bármilyen változtatást véghez vinni az új tag a GMB-ben, akkor a rendszer hibaüzeneteket küld és nem engedi a tevékenységet.

Láthatóan azzal a céllal vezették be ezt a módosítást, hogy egy újonnan hozzáadott, hasonlóan erős jogosultsági szinttel rendelkező felhasználó ne tudja könnyedén törölni az eredeti tulajdonosokat, átvéve a GMB legfontosabb funkciói fölött az irányítást. (Kérdés, hogy ez mennyiben akadályozza meg, hogy később mégis megtegye ezt…)

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet