Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezette a további találatok gombot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.04.25.

A Google először csak tesztelte, majd be is vezette a további találatok gombot keresőjében.

Hogyan is néz ez ki a gyakorlatban?

tovabbi-talalatok-klikkmania

De ha a gif-ek szerelmese vagy, akkor megmutatjuk mozgásban is:

tovabbi-talalatok

A Google várakozásai szerint ez az új mód a felhasználói élményre lesz kifejezetten jó hatással, ugyanis így nem kell a “következő” gombra kattintva megvárni, míg betölt egy új oldal.

Ez az új lehetőség csak mobilon jelenik meg, desktopon a jól bevált oldalszámozások maradtak (legalábbis egyelőre).

Neked hogy tetszik ez az újdonság?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet