Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezette a “licenszelhető” címkét és szűrőt a képkeresőben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.09.

Jelenleg a módosítások béta-tesztje zajlik. Mint ismeretes, eddig is kereshettünk képeket a felhasználási jogok alapján, eddig azonban a “Felhasználási jogok” alatt legördülő menüpontok másak voltak, pl. “újrafelhasználható”, vagy “módosításokkal újrafelhasználható”.

Így nézett ki korábban: 

Képernyőfotó 2020-09-09 - 8.18.42

Ez most megváltozott: mostantól “Creative Commons-licencek” és “Kereskedelmi és egyéb licenszek” közül tudunk választani az említett ezen a fülön belül. Azt, hogy a képünk pontosan milyen licensszel rendelkezik, strukturált adatként adhatjuk meg a Google számára. 

Így ma már így néz ki: 

google-foto-kereses

A látványosabb változás az, hogy a képkeresőben egy kis “Licenszelhető” felirat fogja jelezni azt, hogy az adott kép újrafelhasználható. Azt, hogy pontosan milyen feltételekkel, a képre, majd a “Licensz részletek” feliratra kattintva tudhatjuk meg. 

google-foto-talalat

Cikkünk forrása: https://searchengineland.com/google-officially-launches-licensable-image-label-and-filter-in-image-search-339998 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet