Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bejelentette: frissült a Featured Snippet

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.12.

A featured snippetek kereséskor általában a találati lista tetején megjelenő kis dobozok, amik röviden azonnali választ adnak arra a kérdésre, amire rákerestünk.

A featured snippet rendkivül hasznos és jól támoagtja a keresést (pontosabban a találati listát). Valahogy így néz ki, ahogyan az az alábbi ábrán is látható.

kmnews1

Most pedig változtat valamelyest a Google. Bejelentése szerint annyi változás történik, hogy ha egy ilyen találatra rákattintunk, akkor a jövőben a Google ki fogja jelölni magán az oldalon a választ. Tehát egész konkrét választ kapunk a kérdésünkre a Google segítségével.

Természetesen erre csak akkor kerül majd sor, ha a Google 100%-ig biztos abban, hogy ténylegesen a választ, a releváns szöveget emeli ki.

Hirdetőként teendő az üggyel kapcsolatban nincs, nem kell változtatni a kódunkon vagy ilyesmi, semmit nem kell az oldalunkhoz hozzáadnunk, a Google minden oldal esetében így fog eljárni, ahol ezt jónak látja.

Ráadásul a cikk szerint nem csak az AMP oldalak, hanem a sima HTML oldalak esetén is meg fog jelenni ez a szövegkiemelős frissítés (kép alább).

kmnews2

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet