App kampányokkal kapcsolatban két új funkció is elérhetővé vált a közelmúltban, melyeket mindenképpen érdemes alkalmazni.
A két említett újdonság:
- A Google App kampányokban elérhető hirdetéscsoportok lehetővé teszik a kreatívok egyidejű tesztelését. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy A / B teszteket futtassanak, amivel kiküszöbölhetik az olyan tényezőket például, mint a szezonalitás. Ez az ünnepi szezon közeledtével különösen értékes újítás.
- A kibővített hirdetésszöveg mezők már elérhetők a Google App kampányaiban is. A kampánykezelők most akár öt 30 karakteres címsort és öt 90 karakteres leírást tölthetnek fel. Fontos, hogy legalább két címsor és két leírás kötelező, de ezek akár 5-5 darabig bővíthetőek. Mivel korábban legfeljebb két címsor és két leíró sor volt csupán, ez jelentős bővítésnek számít.
A Google azt javasolja, hogy teszteljünk és folyamatosan cseréljük is a szövegeket, hogy a rendszer tudjon miből “tanulni”. Tegyünk hát így, alkalmazzuk az újdonságokat és váltogassuk az elérhető lehetőségeket bátran.