Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Analytics: Remarketing listák a keresési hirdetésekhez (RLSA)

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.12.

Mostantól az Analytics-ben létrehozott remarketing listákat is felhasználhatjuk az Adwords keresési hirdetésekhez (korlátozottan)!

Google Analytics: Remarketing a keresési hirdetésekhez (RLSA)

A régóta várt frissítést pár napja tette közzé a Google, így már nem csak az AdWords listáit használhatjuk fel, ha a keresési hálózaton szeretnénk remarketing hirdetéseket készíteni!

A remarketing hirdetésekkel a már korábbi felhasználóinkat érhetjük el újra, amely minden kampányban jelentősen javíthatja a konverziós számok alakulását. A már megszokott módon, különféleképpen kombinálhatjuk a célzásokat, kizárhatunk pl. olyan embereket, akik egy bizonyos oldalunkat tekintették meg.

Azonban most sem lehetünk felhőtlenül boldogok: a min. 1000 fő elérése továbbra is megkötés, a legtöbb Analytics által nyújtott lehetőség pedig nem lesz elérhető. A személyiségi jogokra hivatkozva nem használhatjuk fel a kor, nem, érdeklődési kör alapú kategóriákat, továbbá a többi demográfiai és technológiai dimenziókat sem (nyelv, lokáció, eszközök, stb.).

Ha Analytics-ben élni szeretnél a remarketing szolgáltatással, akkor ne felejtsd el aktiválni az Admin – Tracking info – Data Collection beállítások fülön! Továbbá vedd figyelembe azt is, hogy a régi listáid továbbra sem lesznek elérhetőek, sajnálatos módon újakat kell létrehozni.

Ha további információra van szükséged a funkcióval kapcsolatban, akkor javasoljuk olvasd el a RLSA: Remarketing a keresési hirdetésekhez című cikkünket is!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet