Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Analytics: Remarketing listák a keresési hirdetésekhez (RLSA)

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.12.

Mostantól az Analytics-ben létrehozott remarketing listákat is felhasználhatjuk az Adwords keresési hirdetésekhez (korlátozottan)!

Google Analytics: Remarketing a keresési hirdetésekhez (RLSA)

A régóta várt frissítést pár napja tette közzé a Google, így már nem csak az AdWords listáit használhatjuk fel, ha a keresési hálózaton szeretnénk remarketing hirdetéseket készíteni!

A remarketing hirdetésekkel a már korábbi felhasználóinkat érhetjük el újra, amely minden kampányban jelentősen javíthatja a konverziós számok alakulását. A már megszokott módon, különféleképpen kombinálhatjuk a célzásokat, kizárhatunk pl. olyan embereket, akik egy bizonyos oldalunkat tekintették meg.

Azonban most sem lehetünk felhőtlenül boldogok: a min. 1000 fő elérése továbbra is megkötés, a legtöbb Analytics által nyújtott lehetőség pedig nem lesz elérhető. A személyiségi jogokra hivatkozva nem használhatjuk fel a kor, nem, érdeklődési kör alapú kategóriákat, továbbá a többi demográfiai és technológiai dimenziókat sem (nyelv, lokáció, eszközök, stb.).

Ha Analytics-ben élni szeretnél a remarketing szolgáltatással, akkor ne felejtsd el aktiválni az Admin – Tracking info – Data Collection beállítások fülön! Továbbá vedd figyelembe azt is, hogy a régi listáid továbbra sem lesznek elérhetőek, sajnálatos módon újakat kell létrehozni.

Ha további információra van szükséged a funkcióval kapcsolatban, akkor javasoljuk olvasd el a RLSA: Remarketing a keresési hirdetésekhez című cikkünket is!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet