A Google Analytics megkezdte a béta tesztelését egy olyan új funkciónak, amelyet Google Signalsnak neveznek, és amellyel lehetőségünk lesz eszközökön keresztüli (cross-device) riportolásra és remarketingre.
Azok a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy aktiválják a Google Signalst, kihasználhatják az új hirdetési funkciók előnyeit, amelyek javítják az ügyfelek jobb megértését és azt, hogyan viselkednek eszközeiken átívelően.
Az alábbiakat érinti a változás:
- Remarketing a Google Analytics szolgáltatással
- Hirdetési jelentési funkciók
- Demográfiai adatok és érdeklődési jelentése
- Cross-device riportok
A súgóban a Google azt is elmagyarázza, hogy a Google Signalshoz miért szükséges az Ads Personalization engedélyezése.
A Google Signals aktiválása szükséges tehát ahhoz, hogy élvezhessük az előnyöket.
Az alábbi lépésekkel tudod ezt megtenni:
- jelentkezz be az Analyticsbe
- vagy a kék figyelmeztetőben kattints a bekapcsolásra, vagy itt érheted el: Property column > Tracking info > Data Collection
- kattints az aktiválásra, ahol olvashatsz a Google Signalsról
- végül a ‘continue’ gombra kattintva kész is vagy.
Ahogyan minden újdonság, ez is fokozatosan terjed el a fiókokban, néhányan azonban már most is látják.