Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Analytics bemutatja: Google Signals

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.17.

A Google Analytics megkezdte a béta tesztelését egy olyan új funkciónak, amelyet Google Signalsnak neveznek, és amellyel lehetőségünk lesz eszközökön keresztüli (cross-device) riportolásra és remarketingre.

Azok a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy aktiválják a Google Signalst, kihasználhatják az új hirdetési funkciók előnyeit, amelyek javítják az ügyfelek jobb megértését és azt, hogyan viselkednek eszközeiken átívelően.

google-signals

Az alábbiakat érinti a változás:

  • Remarketing a Google Analytics szolgáltatással
  • Hirdetési jelentési funkciók
  • Demográfiai adatok és érdeklődési jelentése
  • Cross-device riportok

A súgóban a Google azt is elmagyarázza, hogy a Google Signalshoz miért szükséges az Ads Personalization engedélyezése.

A Google Signals aktiválása szükséges tehát ahhoz, hogy élvezhessük az előnyöket.

 

Az alábbi lépésekkel tudod ezt megtenni:

  • jelentkezz be az Analyticsbe
  • vagy a kék figyelmeztetőben kattints a bekapcsolásra, vagy itt érheted el: Property column > Tracking info > Data Collection
  • kattints az aktiválásra, ahol olvashatsz a Google Signalsról
  • végül a ‘continue’ gombra kattintva kész is vagy.

Ahogyan minden újdonság, ez is fokozatosan terjed el a fiókokban, néhányan azonban már most is látják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet