Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Analytics bemutatja: Google Signals

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.17.

A Google Analytics megkezdte a béta tesztelését egy olyan új funkciónak, amelyet Google Signalsnak neveznek, és amellyel lehetőségünk lesz eszközökön keresztüli (cross-device) riportolásra és remarketingre.

Azok a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy aktiválják a Google Signalst, kihasználhatják az új hirdetési funkciók előnyeit, amelyek javítják az ügyfelek jobb megértését és azt, hogyan viselkednek eszközeiken átívelően.

google-signals

Az alábbiakat érinti a változás:

  • Remarketing a Google Analytics szolgáltatással
  • Hirdetési jelentési funkciók
  • Demográfiai adatok és érdeklődési jelentése
  • Cross-device riportok

A súgóban a Google azt is elmagyarázza, hogy a Google Signalshoz miért szükséges az Ads Personalization engedélyezése.

A Google Signals aktiválása szükséges tehát ahhoz, hogy élvezhessük az előnyöket.

 

Az alábbi lépésekkel tudod ezt megtenni:

  • jelentkezz be az Analyticsbe
  • vagy a kék figyelmeztetőben kattints a bekapcsolásra, vagy itt érheted el: Property column > Tracking info > Data Collection
  • kattints az aktiválásra, ahol olvashatsz a Google Signalsról
  • végül a ‘continue’ gombra kattintva kész is vagy.

Ahogyan minden újdonság, ez is fokozatosan terjed el a fiókokban, néhányan azonban már most is látják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet