Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.23.

A Google több újdonságot, frissítést jelentett be egy online marketing konferencián.

A Performance Max kampányoknál, várhatóan az idei év végétől kezdve, meg fog jelenni a kampány szintű kulcsszókizárás lehetősége. Jelentősen bővülni fognak az elérhető statisztikai adatok is. A következő hónaptól kezdődően az új, “eszközlefedettségi” jelentés segít azonosítani az alulteljesítő kreatív elemeket, és konkrét javaslatokat ad azok javítására, például „adjon hozzá 2 hosszú címsort” vagy „adjon hozzá 3 négyzet alakú képet”.

A Pmax kampányokban is meg fog jelenni a “Keresési megjelenítési arány” mutató, láthatóvá téve, hogy a szöveges és Shopping-hirdetések milyen arányban jelennek meg a Google keresési találati lista oldalán.

Az eszközszintű, új konverziós mutatók megmutatják, hogy az egyes képek, videók és hirdetésszövegek hogyan vezetnek konverzióhoz.

A Google megújítja a Statisztika részt is, hogy az elemzéseket, magyarázatokat és ajánlásokat egyetlen nézetben egyesítse több jelentés helyett. Az új, ún. „cél ütemezési” statisztikával nyomon követhető lesz a CPA- és ROAS-célok felé tett előrehaladást.

Az ún. “márkahasználati irányelvek” kikerülnek a béta verzióból, így mindenki számára elérhetővé válik a saját márkához kapcsolódó betűtípusok, színek, logók használata.

A mesterséges intelligencia által vezérelt képszerkesztés már elérhető a keresési, Demand Gen, mobilalkalmazás- és Display-kampányokban is, nemcsak a Pmax kampányokban. A képszerkesztés mostantól használható a Merchant Center feedben lévő termékképekhez is.

A Demand Gen kampányokhoz is új optimalizálási eszközök érkeznek. Az elkövetkező hónapokban bevezetik az Omnichannel ajánlattételt az online és a bolti konverziók optimalizálása érdekében. A videók meghatározott formátumokhoz és felületekhez rögzítésére vonatkozó kreatív beállítások mostantól minden hirdető számára elérhetőek.

https://www.seroundtable.com/google-ads-news-38083.html

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet