Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads további lehetőségekkel bővíti az ajánlattételi stratégiákat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.20.

Google Ads új lehetőségeket kínál a portfólió ajánlattételi stratégiái közé, ezzel versenyképesebbé téve az intelligens ajánlattételt.

Lehetőséget kínál, hogy jobban összeegyeztethető legyen az intelligens licitálás több típusával szemben.

ajanlatteteli-strategia

Eddig a napig a portfólió ajánlattételi stratégiák közé tartozott a Cél CPA, Cél ROAS, Maximális kattintás és a Célmegjelölés aránya.

Most még egyszerűbbé téve az Intelligens Ajánlattételt a Kereső kampányokkal, elérhetővé válik a Maximális konverzió és a Maximális konverziós érték.

Ezeket az új lehetőségeket párosíthatjuk megosztott költségvetésnél is, amely elősegítheti a konverziók és a konverziós érték javulását.

A Google azt ajánlja, hogy a kampányokat vonják össze ugyanabba az Ajánlattételi Stratégiába, és használják a Maximális kattintás, a Konverzió Maximalizálás, vagy pedig a konverziós érték felhasználását.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet