Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads további lehetőségekkel bővíti az ajánlattételi stratégiákat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.20.

Google Ads új lehetőségeket kínál a portfólió ajánlattételi stratégiái közé, ezzel versenyképesebbé téve az intelligens ajánlattételt.

Lehetőséget kínál, hogy jobban összeegyeztethető legyen az intelligens licitálás több típusával szemben.

ajanlatteteli-strategia

Eddig a napig a portfólió ajánlattételi stratégiák közé tartozott a Cél CPA, Cél ROAS, Maximális kattintás és a Célmegjelölés aránya.

Most még egyszerűbbé téve az Intelligens Ajánlattételt a Kereső kampányokkal, elérhetővé válik a Maximális konverzió és a Maximális konverziós érték.

Ezeket az új lehetőségeket párosíthatjuk megosztott költségvetésnél is, amely elősegítheti a konverziók és a konverziós érték javulását.

A Google azt ajánlja, hogy a kampányokat vonják össze ugyanabba az Ajánlattételi Stratégiába, és használják a Maximális kattintás, a Konverzió Maximalizálás, vagy pedig a konverziós érték felhasználását.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet