Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads több frissítést vezet be az APP kampányokhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.12.

A Google Ads számos változtatást vezet be az APP kampányokban, amelyek célja a létrehozási folyamat egyszerűsítése és további konverziók generálása. Lássuk a részleteket!

 

  • Maximize conversions ajánlattételi stratégia az App kampányokban

 

A hirdetők mostantól ezt az ajánlattételi stratégiát is használhatják az APP kampányokon keresztül.

Ez lehetővé teszi azt az optimalizálást, hogy a lehető legtöbb telepítés generálódjon a lehető legkevesebb idő alatt.

A hirdetők egyszerűen csak megadják költségvetésüket, a többit pedig a Google gépi algoritmusa fogja elvégezni.

Beállítása:

  • Kattintson a App kampány beállításainak szerkesztéséhez.
  • Válassza ki a „Ajánlat” szakaszt
  • Vegye ki a pipát a „Telepítésenkénti célköltség beállítása” négyzetből.
  • Mentse el a kampány módosításait.

Miután egy alkalmazáskampányt néhány hétig futtatott a maximális konverziókra tett ajánlattétel mellett, a hirdetők képesek lesznek meghatározni a tényleges telepítési költséget (CPI).

Innentől a Google azt mondja, hogy a hirdetők áttérhetnek a konverziók maximalizálásáról a CPI-stratégiára.

app kampány

 

  •  Egyszerűsített képkövetelmények 

 

Az APP kampányok jelenleg több mint 30 különböző méretű képet fogadnak el. Ezt egyszerűsíti úgy az idei év folyamán majd a Google Ads, hogy átáll a méret-alapú helyett az arány-alapú specifikációra.

Innentől a hirdetőknek majd csak három oldalarányt kell feltölteniük, melyek a következőek: 

1: 1 (négyzet): Minimális méret 200 x 200, ajánlott méret 1200 x 1200

1,91: 1 (Tájkép): Minimális méret: 600 x 314, maximális mérete: 1200 x 628

4: 5 (portré): Minimális méret 320 x 400, ajánlott méret 1200 x 1500

A Google emellett növeli a képfájl méretkorlátját 150KB-ról 5 MB-ra, így a képek jobb minőségben tölthetők fel. A képek jóváhagyott fájlformátuma .jpg és .png fájl lehet. A Google nem engedélyezi a GIF-eket.

A jövő év elejétől kezdve az összes alkalmazáskampányt átállítják erre a követelménykészletre. Azok a meglévő képek, amelyek nem felelnek meg az új képarány-előírásoknak, leállnak a hirdetésekben, és eltávolításra kerülnek. 

A változásra való felkészülés érdekében a hirdetőket arra ösztönzik, hogy vizsgálják felül a képes hirdetéseiket, és módosítsák azokat, amelyeket továbbra is mutatni szeretnének. 

Segítségképp bevezetésre kerül majd egy olyan eszköz is, amellyel a három támogatott képarányra lehet “vágni” képeinket. Ez a kivágó eszköz elérhető lesz amikor képeket töltünk fel az újonnan létrehozott kampányokba.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet