Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads részletesebb konverziós műveleteket kínál

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.24.

A Google részletesebb lehetőségeket tesztel a webhely-konverziós műveletek nyomon követésére a Google hirdetésekben.

A konverziós műveleteknél található kategória oszlopban, korábban 5 kategóriába szegmentálhattuk a kampányjelentéseket, mint pl: Vásárlás, Ügyfélszerzés, további információ kérése, Oldalmegjelenítés, Feliratkozás, Egyéb

A jövőben ezeket a kategóriákat változtatja meg a Google, és egészíti ki új lehetőségekkel.google-ujdonsag

A legtöbb fiókban már elérhetőek az új konverziós műveletek. 

Az új opciókészlet két részre oszlik, értékesítési kategóriára és lead gyűjtési kategóriára. 

Az új, részletesebb beállításoknak köszönhetően, jobban nyomon tudjuk követni a mikro konverziók alakulását, amit pedig majd a kampányok optimalizálásánál is feltudunk használni, amennyiben a kampányszintű konverziók alkalmazását használjuk, egy automatikus ajánlattételi stratégiával. 

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet