Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads részletesebb konverziós műveleteket kínál

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.24.

A Google részletesebb lehetőségeket tesztel a webhely-konverziós műveletek nyomon követésére a Google hirdetésekben.

A konverziós műveleteknél található kategória oszlopban, korábban 5 kategóriába szegmentálhattuk a kampányjelentéseket, mint pl: Vásárlás, Ügyfélszerzés, további információ kérése, Oldalmegjelenítés, Feliratkozás, Egyéb

A jövőben ezeket a kategóriákat változtatja meg a Google, és egészíti ki új lehetőségekkel.google-ujdonsag

A legtöbb fiókban már elérhetőek az új konverziós műveletek. 

Az új opciókészlet két részre oszlik, értékesítési kategóriára és lead gyűjtési kategóriára. 

Az új, részletesebb beállításoknak köszönhetően, jobban nyomon tudjuk követni a mikro konverziók alakulását, amit pedig majd a kampányok optimalizálásánál is feltudunk használni, amennyiben a kampányszintű konverziók alkalmazását használjuk, egy automatikus ajánlattételi stratégiával. 

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet