Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads részleteket mutat be a kkv-nak szánt támogatásról

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.27.

A Google frissítette a COVID-19 kis és középvállalkozásoknak létrehozott creditekkel információk részleteit. 

Ki számítható elfogadható KKV-nak?

A Google kijelentette, hogy a kis és középméretű vállalkozások  üzleti típus számukra, amiknek már létezik egy globális támogató csapata ami segíti ezeket a vállalkozások mindennapjait.

A fő jogosultsági követelmény a hirdetők részhalmazán belül, hogy a Google Ads felületén kellett hirdetniük.

  • Az elmúlt 10-12 hónapban aktív hirdetései voltak
  • Idén januárban és/vagy februárban is

Tehát, ha 2020-ban nem költött eddig, akkor nem jogosult a támogatásra.

google-tamogatas-kkv

Mi a helyzet akkor, ha egy ügynökség kezeli a fiókot?

Ebben az esetben a támogatás a kezelt fiókokra egyenként fog megtörténni. Az ügyfélkezelői fiókra nem terjesztik ki ezt. Ha az MCC (Google Partner is) hirdet külön a Google Ads felületén, akkor a saját szeparált Google Ads kreditet kaphat.

Fontos, hogy a keret jóváíráshoz, ugyan azoknak a követelményeknek kell megfelelniük, mint a többi KKV-nak.

Mennyi kap egy vállalkozás?

Minden hirdető 1 alkalommal kaphat creditet. Az összegekkel kapcsolatban a Google csupán annyit közölt, hogy a keret összefügg a korábbi költésekkel, ezen felül pedig az adott ország pénznemével, ahova a vállalkozás be van jelentve a Google Ads felületén.

Mikor, és hogyan fog ez működni?

Májusban kezdődnek meg a utalások. A keret összeggel kapcsolatban és a jóváírásról értesítést küld a Google. Fontos, hogy a kerete csupán a Google hirdetési platformjain lehet felhasználni 2020 decemberéig.

Egyéb programok, amikkel a Google előrukkolt a járvány kapcsán:

  • WHO hirdetés támogatás
  • 200 millió dolláros alap nonprofit, és kisebb pénzügyi szervezeteknek.
  • 20 millió dolláros Google Cloud credit azoknak a kutató intézményeknek amik a COVID kapcsán kutatnak.
  • Szájmaszk készítő beszállítók támogatása
  • Munkavállalói adományok ajándékozása
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet