Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads: Potenciális ügyfelek űrlap bővítmény

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.20.

A Google Ads bemutatta a potenciális ügyfelek űrlap bővítményt, eredeti nevén leads extensiont.

Az új funkció segítségével már a találati oldalon tudunk a potenciális ügyfelekről információt szerezni egy legördülő form használatával. A felhasználók így közvetlenül a bővítményen keresztül tudják beküldeni a kontakt információikat, mely egyértelműen nagy segítség a hirdetők számára. 

light-smartphone-macbook-mockup-67112

Az űrlapok használata nem teljesen új találmány, például a Facebook hirdetések során is alkalmazni tudtuk a korábbiakban.

Nézzük, hogyan is működik ez az újdonság a Google-nél? 

  • Hasonlóan jelenik meg, mint a Promóciós bővítmény: egy “callout boxban” egy clipboard ikon kíséretében.
  • Létrehozáskor kiválasztjuk a CTA-t és bevisszük a max 30 karakter hosszúságú szöveget. 
  • Létrehozunk egy lead formot, amely címsora tartalmazza a vállalkozás nevét és leírását max. 200 karakterben. Az információk, amik elkérésére lehetőségünk van: név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám.
  • Hirdetésünkhöz képet is tudunk hozzárendeni
  • Végül pedig hozzá kell adni egy linket az adavédelmi irányelvekkel, melyeket alkalmazunk az űrlap esetén.

Bár újdonság ez, mégsem az első hasonló próbálkozása a Google-nek. 2010-ben a “kapcsolati form bővítmény” volt ehhez hasonló, azonban az nem hozott sikert.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet