Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.09.03.

A Google Ads bevezette  a nem alapú kizárásokat a Performance Max kampányokban:

Ennek köszönhetően nagyobb kontrollt kapnak arra, hogy kik láthatják a hirdetéseket érzékeny kategóriákban. Ez a változtatás segít csökkenteni a felesleges megjelenéseket és finomítani az elérést a demográfiailag érzékeny kampányokban.

Megjelent a Brand Guidelines opció a Demand Gen kampányokban:

A hirdetők megadhatják az elsődleges színt, kiegészítő színt és betűtípust, amelyek befolyásolhatják a Google automatikus kreatív generáló funkcióit.

Újdonság, hogy már van lehetőség közönség kizárásokra a Shopping kampányokban:

A hirdetők mostantól kizárhatnak közönségeket a Shopping kampányokból – ez egy régóta hiányzó funkció, amely jobb célzást és teljesítménykontrollt tesz lehetővé.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet