Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.09.03.

A Google Ads bevezette  a nem alapú kizárásokat a Performance Max kampányokban:

Ennek köszönhetően nagyobb kontrollt kapnak arra, hogy kik láthatják a hirdetéseket érzékeny kategóriákban. Ez a változtatás segít csökkenteni a felesleges megjelenéseket és finomítani az elérést a demográfiailag érzékeny kampányokban.

Megjelent a Brand Guidelines opció a Demand Gen kampányokban:

A hirdetők megadhatják az elsődleges színt, kiegészítő színt és betűtípust, amelyek befolyásolhatják a Google automatikus kreatív generáló funkcióit.

Újdonság, hogy már van lehetőség közönség kizárásokra a Shopping kampányokban:

A hirdetők mostantól kizárhatnak közönségeket a Shopping kampányokból – ez egy régóta hiányzó funkció, amely jobb célzást és teljesítménykontrollt tesz lehetővé.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet