Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.09.03.

A Google Ads bevezette  a nem alapú kizárásokat a Performance Max kampányokban:

Ennek köszönhetően nagyobb kontrollt kapnak arra, hogy kik láthatják a hirdetéseket érzékeny kategóriákban. Ez a változtatás segít csökkenteni a felesleges megjelenéseket és finomítani az elérést a demográfiailag érzékeny kampányokban.

Megjelent a Brand Guidelines opció a Demand Gen kampányokban:

A hirdetők megadhatják az elsődleges színt, kiegészítő színt és betűtípust, amelyek befolyásolhatják a Google automatikus kreatív generáló funkcióit.

Újdonság, hogy már van lehetőség közönség kizárásokra a Shopping kampányokban:

A hirdetők mostantól kizárhatnak közönségeket a Shopping kampányokból – ez egy régóta hiányzó funkció, amely jobb célzást és teljesítménykontrollt tesz lehetővé.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

B2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek

Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet