Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads Performance Planner 4 új frissítéssel bővült

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.07.

A Google Ads Performance Planner négy frissítéssel bővül, amelyek segítenek a felhasználóknak még több kampány megtervezésében, informáltabb változtatásokban és még sok másban.

Mostantól lehetőség van arra, hogy korábban nem támogatott Google Ads-kampányokat adjunk hozzá a Google Ads Performance Plannerhez, jobban megértsük, hogy a Google miért javasol bizonyos változtatásokat és hogy megbecsüljük a másodlagos mérőszámokat.

A Google Ads Performance Planner legújabb frissítései lehetővé teszik, hogy:

Még több kampány hozzáadása: Korábban nem támogatott kampányok mostantól hozzáadhatók a korábbi teljesítmény vagy a teljes fiókra vonatkozó manuális előrejelzések hozzáadásával. Ezek közé tartoznak a törölt, 10 napnál rövidebb ideje futó vagy vázlatos állapotban lévő kampányok.

Érthetőbb ajánlások: A Google részletesebb ajánlásokat ad a “javasolt változtatások” -hoz.

Másodlagos mérőszámok: Kampányok változásainak hatásainak megértése a fő mérőszámokon túl. Ha például konverziók maximalizálására cél, most hozzáadhatunk egy oszlopot, amely a kattintások változását mutatja.

Időtartomány kiválasztása: Használjuk a múltbeli konverziós arányt egy adott időintervallumra vonatkozóan, hogy pontosabb becslést kapjunk arról, hogy mire számíthatunk a használt dátumtartományban.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet