Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads Performance Planner 4 új frissítéssel bővült

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.07.

A Google Ads Performance Planner négy frissítéssel bővül, amelyek segítenek a felhasználóknak még több kampány megtervezésében, informáltabb változtatásokban és még sok másban.

Mostantól lehetőség van arra, hogy korábban nem támogatott Google Ads-kampányokat adjunk hozzá a Google Ads Performance Plannerhez, jobban megértsük, hogy a Google miért javasol bizonyos változtatásokat és hogy megbecsüljük a másodlagos mérőszámokat.

A Google Ads Performance Planner legújabb frissítései lehetővé teszik, hogy:

Még több kampány hozzáadása: Korábban nem támogatott kampányok mostantól hozzáadhatók a korábbi teljesítmény vagy a teljes fiókra vonatkozó manuális előrejelzések hozzáadásával. Ezek közé tartoznak a törölt, 10 napnál rövidebb ideje futó vagy vázlatos állapotban lévő kampányok.

Érthetőbb ajánlások: A Google részletesebb ajánlásokat ad a “javasolt változtatások” -hoz.

Másodlagos mérőszámok: Kampányok változásainak hatásainak megértése a fő mérőszámokon túl. Ha például konverziók maximalizálására cél, most hozzáadhatunk egy oszlopot, amely a kattintások változását mutatja.

Időtartomány kiválasztása: Használjuk a múltbeli konverziós arányt egy adott időintervallumra vonatkozóan, hogy pontosabb becslést kapjunk arról, hogy mire számíthatunk a használt dátumtartományban.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet