A Google Ads Performance Planner négy frissítéssel bővül, amelyek segítenek a felhasználóknak még több kampány megtervezésében, informáltabb változtatásokban és még sok másban.
Mostantól lehetőség van arra, hogy korábban nem támogatott Google Ads-kampányokat adjunk hozzá a Google Ads Performance Plannerhez, jobban megértsük, hogy a Google miért javasol bizonyos változtatásokat és hogy megbecsüljük a másodlagos mérőszámokat.
A Google Ads Performance Planner legújabb frissítései lehetővé teszik, hogy:
Még több kampány hozzáadása: Korábban nem támogatott kampányok mostantól hozzáadhatók a korábbi teljesítmény vagy a teljes fiókra vonatkozó manuális előrejelzések hozzáadásával. Ezek közé tartoznak a törölt, 10 napnál rövidebb ideje futó vagy vázlatos állapotban lévő kampányok.
Érthetőbb ajánlások: A Google részletesebb ajánlásokat ad a “javasolt változtatások” -hoz.
Másodlagos mérőszámok: Kampányok változásainak hatásainak megértése a fő mérőszámokon túl. Ha például konverziók maximalizálására cél, most hozzáadhatunk egy oszlopot, amely a kattintások változását mutatja.
Időtartomány kiválasztása: Használjuk a múltbeli konverziós arányt egy adott időintervallumra vonatkozóan, hogy pontosabb becslést kapjunk arról, hogy mire számíthatunk a használt dátumtartományban.