Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads frissítés: félrevezető landing oldalak 

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2025.02.11.

A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.

A félrevezető landolók szigorítása

Azok a hirdetések, amelyek félrevezető oldalakra vezetnek a keresési eredmények között, leminősítésre kerülnek.

Mit tehetünk

  • Az landing oldalak ellenőrzése: Győződjön meg arról, hogy a céloldal tartalma megegyezik a hirdetésszövegével.
  • A navigáció átvizsgálása: a menük egyszerűsítése, CTA-k megfelelő elhelyezése, hogy a látogatók könnyen navigálhassanak a webhelyen.
  • Első a mobil: A mobil-első indexelést szem előtt tartva gondoskodni kell arról, hogy az aloldalak jól töltsenek be, és könnyen navigálhatók legyenek mobileszközökön is.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-update-misleading-landing-pages-now-demoted/539226/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet