Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads: az “About this advertiser” funkció mostantól tartalmaz egy hirdetői oldalt

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.10.04.

Az “Advertiser Page” lehetőséget ad a hirdetők számára, hogy megmutathassák a hirdetéseik integritását és még transzparensebben kommunikáljanak a termékükkel kapcsolatban.

A felhasználóknak lehetőségük lesz a korábbi hirdetések megtekintésére, 30 napra visszamenőleg. A Google reméli hogy ezzel az újítással arra bátorítják a hirdetőket, hogy jobban észben tartsák, hogy a korábbi hirdetéseik hatással vannak a jelenlegiekre és azok teljesítményére.

Az “Advertise Page” a futó, jóváhagyott hirdetések fogja tartalmazni, valamint a fiókjukban lévő információk alapján lesz generálva.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet