Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads adóváltozás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.14.

A Google az elmúlt napokban bejelentette, hogy november 1-től  új díjakat számol fel az Egyesült Királyságban, Törökországban és Ausztriában megjelenő hirdetések után.

Az Egyesült Királyságban (UK) megjelenő hirdetések után 2%-kal nő a hirdetésfeladás díj, míg Törökországban és Ausztriában 5-5%-kal.

pexels-pixabay-209224

A díjakat a fent említett országokban, a megjelenés után számolják fel és ezek majd külön tételként jelennek meg a számlákban, illetve a Google Ads fiók tranzakciók  szekcionál.

Havi számlázás vagy automatikus befizetés esetén ezeket a díjakat automatikusan hozzáadják a fiókok havi költségkeretéhez. Kézi befizetésnél az adó díjakat a teljes összeg elköltése után számolják fel, így a számla mínuszba mehet, és majd a fennmaradó összeget a következő befizetésnél vonják le. Pl. ha 100 eurós összeget költöttünk el Ausztriában, akkor a hónap végén 105 eurós összeg fog megjelenni a számlánkon.

Nem lenne meglepő, ha a jövőben más országok is csatlakoznának ide, és valamilyen formában megadóztatnák a Google Ads-ben feladott hirdetéseket. 

A Facebook egyelelőre nem adott ki ezzel kapcsolatban közleményt, de a jövőben ott is várható hasonló lépés. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet