Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Ads adóváltozás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.14.

A Google az elmúlt napokban bejelentette, hogy november 1-től  új díjakat számol fel az Egyesült Királyságban, Törökországban és Ausztriában megjelenő hirdetések után.

Az Egyesült Királyságban (UK) megjelenő hirdetések után 2%-kal nő a hirdetésfeladás díj, míg Törökországban és Ausztriában 5-5%-kal.

pexels-pixabay-209224

A díjakat a fent említett országokban, a megjelenés után számolják fel és ezek majd külön tételként jelennek meg a számlákban, illetve a Google Ads fiók tranzakciók  szekcionál.

Havi számlázás vagy automatikus befizetés esetén ezeket a díjakat automatikusan hozzáadják a fiókok havi költségkeretéhez. Kézi befizetésnél az adó díjakat a teljes összeg elköltése után számolják fel, így a számla mínuszba mehet, és majd a fennmaradó összeget a következő befizetésnél vonják le. Pl. ha 100 eurós összeget költöttünk el Ausztriában, akkor a hónap végén 105 eurós összeg fog megjelenni a számlánkon.

Nem lenne meglepő, ha a jövőben más országok is csatlakoznának ide, és valamilyen formában megadóztatnák a Google Ads-ben feladott hirdetéseket. 

A Facebook egyelelőre nem adott ki ezzel kapcsolatban közleményt, de a jövőben ott is várható hasonló lépés. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet