Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google: a címsor továbbra is rangsorolási tényező, de nem kritikus fontosságú

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.01.27.

Barry Schwartz foglalkozott a címsor keresőoptimalizálási szerepével a blogján, miután John Mueller, a Google munkatársa, tett félreértelmezhető kijelentéseket a témában.

Mueller elárulta, hogy a title tag (címsor) ugyan továbbra is egy fontos tényező a keresőoptimalizálásban, de a helyes használata nélkül is lehetünk eredményes keresőoptimalizálók. A vita abból adódott, hogy a netező közönség szeret mindent félreérteni, amit félreérteni lehet és azonnal belemagyarázták, hogy a címsor innentől kezdve már nem is számít. Ezt mindenki felejtse el, mert a title tag továbbra is fontos rangsorolási faktor, de nem kritikus!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet