Talán már Te is észrevetted, hogy a Facebook egy újdonsággal nyitotta az évet: gombokat helyezett el a storyban. Ezáltal lehetőséged van arra, hogy a céges storyddal forgalmat terelj a megadott oldalaidra.
A Facebook támogatja a forgalomterelést azáltal, hogy gombok használatát tette lehetővé a FB storydban. Amennyiben céges oldalad van és szeretnéd ezt a lehetőséget használni, mindössze annyi teendőd van, hogy a borítóképed alatt lévő gombokat és a névjegyedben megadott információkat átnézed és pontosítod.
Azért van erre szükség, ugyanis a Facebook a storykhoz csak olyan gombok elhelyezését támogatja, amiket egyébként is használsz az oldaladon.
Így válik lehetőség útvonaltervezésre vagy akár kapcsolatfelvételre is. Ezentúl tehát még inkább érdemes átgondolni, hogy milyen tartalmakat publikálsz a Facebook storydban, hiszen a jól megválasztott tartalom a megfelelően elhelyezett gombokkal nagyban megnövelheti a forgalmadat.
Hírünk a Közösségi Kalandozások bejegyzése alapján íródott.