Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissültek a Google minőségi keresési irányelvei

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.17.

A The SEM Post új jelentése alapján frissültek a Google minőségi keresési irányelvei. Az új verziót tartalmazó kézikönyvben a Google részletesebb mobil keresési irányelveket fogalmazott meg épp úgy, mint a helyi (local queries) és a tudás alapú keresések (know queries) esetében.

Jennifer Slegg, a The SEM Post szakértője ebben a posztban osztotta meg a legfontosabb a változásokat, melyeket mindenképpen érdemes alaposan áttekinteni.

quality-control-ss-1920-800x450

Az frissített dokumentum lefed olyan témákat, mint a mobilbarát weboldalak használhatósága, de kitér a kifejezetten helyi, illetve a tudás alapú keresésekre is, illetve az azokra adott válaszként megjelenő tartalmakra, boxokra. Számos keresés esetén a válasz ugyanis már nem adható meg 1-2 mondatos tartalommal, üzenettel.

Fontos azonban megjegyezni, hogy a Google minőségi keresési irányelvei nem jelentenek biztos utat az algoritmus rangorolási módszertanának megfejtéséhez. Egyfajta külső iránymutatásként érdemes tekinteni rá, ami ugyanakkor segíthet a rangsort befolyásoló keresőoptimalizálási munkánk során.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet