Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissültek a Google minőségi keresési irányelvei

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.17.

A The SEM Post új jelentése alapján frissültek a Google minőségi keresési irányelvei. Az új verziót tartalmazó kézikönyvben a Google részletesebb mobil keresési irányelveket fogalmazott meg épp úgy, mint a helyi (local queries) és a tudás alapú keresések (know queries) esetében.

Jennifer Slegg, a The SEM Post szakértője ebben a posztban osztotta meg a legfontosabb a változásokat, melyeket mindenképpen érdemes alaposan áttekinteni.

quality-control-ss-1920-800x450

Az frissített dokumentum lefed olyan témákat, mint a mobilbarát weboldalak használhatósága, de kitér a kifejezetten helyi, illetve a tudás alapú keresésekre is, illetve az azokra adott válaszként megjelenő tartalmakra, boxokra. Számos keresés esetén a válasz ugyanis már nem adható meg 1-2 mondatos tartalommal, üzenettel.

Fontos azonban megjegyezni, hogy a Google minőségi keresési irányelvei nem jelentenek biztos utat az algoritmus rangorolási módszertanának megfejtéséhez. Egyfajta külső iránymutatásként érdemes tekinteni rá, ami ugyanakkor segíthet a rangsort befolyásoló keresőoptimalizálási munkánk során.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet