Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Frissíti a “Remove Outdated Content Tool”-t a Google

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.11.27.

Frissítés történik a Google-nél, most főleg UI-terén újul meg a Search Console-hoz kötődő eszköz.

A Remove Outdated Content Tool nem összekeverendő a Remove Content Toollal. Utóbbi célja ugyanis az, hogy az egyes oldalainkat gyorsan el tudjuk távolítani a Google találati listájából, ha ez valamiért hirtelen szükségessé válik. A Remove Outdated Content Tool-t arra tudjuk használni, hogy megkérjük a Google-t, hogy akár más weboldalakhoz tartozó tartalmakat deindexeljen. Ezt akkor kérhetjük, ha úgy látjuk, hogy a Google találati listájában olyan tartalmat jelenít meg egy oldalhoz kapcsolódóan, amely tartalom már azon az oldalon nem érhető el (ezért outdated content).

Tehát tulajdonképpen ha egy oldal Google által cachelt változata megjelenik a találati listában, de közben a tartalom már nem elérhető ezen az oldalon, akkor tudunk szólni a Google-nek az eszköz segítségével, hogy valami nem stimmel. Ők nyilván csak akkor tesznek majd lépéseket, ha feketén-fehéren látszik, hogy az oldalon a találati listába foglalt elem már nem érhető el.

Így nézett ki az eszköz régen: 

Ez pedig a ráncfelvarrást követő friss, megújult külső: 

Az új eszköz mobilról kényelmesebben használható. Ha valaki mindenképpen a régi eszközzel szeretné jelentgetni a már nem aktuális cachelt tartalmakat, akkor az január 21-ig teheti meg, azt követően az a felület megszűnik. 

Cikkünk eredeti nyelvű forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-updates-remove-outdated-content-tool/387895/#close 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet