Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissítették a vizuális Google fordító alkalmazást

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.30.

A Google frissítette a vizuális fordító alkalmazását, mely további 20 nyelvvel, köztük a magyarral is kiegészült.

Az idén év elején bejelentett applikáció csak az Angol, Francia, Német, Olasz, Portugál, Orosz és a Spanyol nyelveket támogatta, és a megbízhatósága hagyott némi kívánnivalót maga után. Most ezen lyukak egy részét igyekeznek befoltozni, és további 20 nyelvvel, többek közt a Magyarral is kiegészítették.

Frissítette a Google a vizuális fordító alkalmazását

A cég a hivatalos blogján jelentette be, hogy frissítésre került mobil készülékekre fejlesztett alkalmazás, mely a kamera alapján fordítja le az elé tárt szöveget. A vizuális fordító valós időben dolgozik, elég ha a választott szöveg felé tartjuk a kamerát és már dolgozik is a program. Előnye, hogy internet kapcsolat nélkül is működik és használatával megspórolhatjuk magunknak a begépelési időt.

A frissített Google fordító alkalmazás a következő napokban lesz elérhető iOS és Android készülékekre. A Windows Phone tulajdonosok se csüggedjenek, nekik a Bing ugyanúgy kifejlesztett hasonló applikációt.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet