Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissítések a Google Ads szabályaiban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.19.

Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.

A Google Ads irányelvei arra szolgálnak, hogy a felhasználókat és hirdetőket védjék és megelőzzék egyebek mellett az olyan jogtalan viselkedést, mint az egyes felhasználókat érő diszkrimináció. A Google lehetővé teszi, hogy a felhasználó kontrollálja, milyen hirdetéseket lát, vagy elutasítsa a személyre szabott hirdetések számára való megjelenését. 

google-ads-frissul

A személyre szabott hirdetésekre vonatkozó irányelvek azt akadályozzák meg, hogy a felhasználókat olyan érzékeny adatok alapján célozzák be, mint származás, vallás, szexualitás, személyes nehézségek, hátrányos helyzet. Nincsenek tehát ilyen és ezekhez hasonló célzási opciók és a diszkrimináció megelőzésére számos frissítést vezetnek be.

Az ingatlan-, foglalkoztatás- és hitel hirdetésére vonatkozó szabályok frissítése megakadályozza az iparágban hirdetők számára, hogy nem, életkor, szülői állapot, családi állapot, irányítószám alapján célozzák be a célközönségeket. 

Ezeket a frissítéseket elsősorban az USA-ban és Kanadában léptetik majd életbe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet