Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissítések a Google Ads szabályaiban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.19.

Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.

A Google Ads irányelvei arra szolgálnak, hogy a felhasználókat és hirdetőket védjék és megelőzzék egyebek mellett az olyan jogtalan viselkedést, mint az egyes felhasználókat érő diszkrimináció. A Google lehetővé teszi, hogy a felhasználó kontrollálja, milyen hirdetéseket lát, vagy elutasítsa a személyre szabott hirdetések számára való megjelenését. 

google-ads-frissul

A személyre szabott hirdetésekre vonatkozó irányelvek azt akadályozzák meg, hogy a felhasználókat olyan érzékeny adatok alapján célozzák be, mint származás, vallás, szexualitás, személyes nehézségek, hátrányos helyzet. Nincsenek tehát ilyen és ezekhez hasonló célzási opciók és a diszkrimináció megelőzésére számos frissítést vezetnek be.

Az ingatlan-, foglalkoztatás- és hitel hirdetésére vonatkozó szabályok frissítése megakadályozza az iparágban hirdetők számára, hogy nem, életkor, szülői állapot, családi állapot, irányítószám alapján célozzák be a célközönségeket. 

Ezeket a frissítéseket elsősorban az USA-ban és Kanadában léptetik majd életbe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet