Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissítések a Google Ads szabályaiban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.19.

Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.

A Google Ads irányelvei arra szolgálnak, hogy a felhasználókat és hirdetőket védjék és megelőzzék egyebek mellett az olyan jogtalan viselkedést, mint az egyes felhasználókat érő diszkrimináció. A Google lehetővé teszi, hogy a felhasználó kontrollálja, milyen hirdetéseket lát, vagy elutasítsa a személyre szabott hirdetések számára való megjelenését. 

google-ads-frissul

A személyre szabott hirdetésekre vonatkozó irányelvek azt akadályozzák meg, hogy a felhasználókat olyan érzékeny adatok alapján célozzák be, mint származás, vallás, szexualitás, személyes nehézségek, hátrányos helyzet. Nincsenek tehát ilyen és ezekhez hasonló célzási opciók és a diszkrimináció megelőzésére számos frissítést vezetnek be.

Az ingatlan-, foglalkoztatás- és hitel hirdetésére vonatkozó szabályok frissítése megakadályozza az iparágban hirdetők számára, hogy nem, életkor, szülői állapot, családi állapot, irányítószám alapján célozzák be a célközönségeket. 

Ezeket a frissítéseket elsősorban az USA-ban és Kanadában léptetik majd életbe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet