Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.
A Google Ads irányelvei arra szolgálnak, hogy a felhasználókat és hirdetőket védjék és megelőzzék egyebek mellett az olyan jogtalan viselkedést, mint az egyes felhasználókat érő diszkrimináció. A Google lehetővé teszi, hogy a felhasználó kontrollálja, milyen hirdetéseket lát, vagy elutasítsa a személyre szabott hirdetések számára való megjelenését.
A személyre szabott hirdetésekre vonatkozó irányelvek azt akadályozzák meg, hogy a felhasználókat olyan érzékeny adatok alapján célozzák be, mint származás, vallás, szexualitás, személyes nehézségek, hátrányos helyzet. Nincsenek tehát ilyen és ezekhez hasonló célzási opciók és a diszkrimináció megelőzésére számos frissítést vezetnek be.
Az ingatlan-, foglalkoztatás- és hitel hirdetésére vonatkozó szabályok frissítése megakadályozza az iparágban hirdetők számára, hogy nem, életkor, szülői állapot, családi állapot, irányítószám alapján célozzák be a célközönségeket.
Ezeket a frissítéseket elsősorban az USA-ban és Kanadában léptetik majd életbe.