Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Frissítés érkezik az Impression share ajánlattételi stratégiában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.03.

A tavalyi évben a Google bejelentette, hogy a Target Search Page és a Target Outranking ajánlattételi stratégiákat megszüntetik és a jövőben nem lesznek elérhetők az új kampányoknál. A következő hetekben azok a kampányok amik ezeket az ajánlattételi stratégiákat használják autómatikusan átállításra kerülnek Target Impression Share-re.

További információk a Target Impression Share ajánlattételi stratégiáról

A Target Impression Share (Megcélzott megjelenítési részesedés ajánlattételi stratégia) egy intelligens ajánlattételi stratégia, ami automatikusan beállítja az ajánlatokat azzal a céllal, hogy a hirdetés az oldal abszolút tetején, az oldal tetején, vagy pedig a keresési eredmények oldalon bárhol megtalálható legyen. A Target Impression Share stratégia elérhető sztenderd kampányok vagy több kampány portfólió stratégiája ként.

Target-Impression-Share-Bidding (1)

Hogyan is működik

A Target Impression Share ajánlattételi stratégia automatikusan beállítja a célnak legjobban megfelelő ajánlatot.

Fontos!: A megjelenítési arány, csupán a Google Keresési Hálózatára korlátozódik.

Elhelyezés

Az Target Impression Share ajánlattételi stratégia esetében három opciónk van, attól függően, hogy hol szeretnénk megjeleníteni a hirdetés, az oldal abszolút tetején, az oldal tetején vagy a Google Keresési találatai közül bárhol.

Ajánlati korlátozások

A maximális CPC-ajánlat korlátja a Target Impression Share felső határa lesz az aukciók során. Fontos, hogy ez az összeg ne legyen túl alacsony. Ellenkező esetben korlátozhatja a kampány teljesítményét.

Ajánlatkorrekció és célmegjelölés részesedés

Az ajánlatkorrekció lehetővé teszi, hogy többé-kevésbé megjelenjenek a hirdetések, attól függően, hogy hol, mikor és hogyan keresnek az emberek. Mivel a Target Impression Share stratégia valós idejű adatok alapján optimalizálja az adatokat, az ez előtt beállított ajánlatkorrekciókat nem fogja figyelembe venni az új ajánlattételi stratégia.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet