Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Friss tesztek az Instagramon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.02.22.

Két tesztet indított az Instagram az elmúlt időszakban. Lássuk, mik ezek:

1: Reels-en belüli lapozható posztok

Az Instagram jelenleg néhány felhasználóval teszteli a lapozható Reels videókat, ez lehetővé tenné a felhasználók számára, hogy több videót és/vagy állóképet tegyenek közzé egyetlen Reels-posztban. (a TikTok-on létrehozható lapozható posztokhoz hasonlóan)

2: Új korlátozások a posztokhoz adható hashtagek számában

Különböző források szerint az Instagram teszteli a hashtagek korlátozásának számát, azt hogy egy poszton belül legfeljebb öt tag legyen megadható. Ez korlátozná a spammereket, és előtérbe helyezné az éppen népszerű hashtagaket és a Meta Verified profilokat.

Frissítés: A Meta jelezte, hogy a funkció jelenleg csak tesztelés alatt áll, és egyelőre nem tervezi, hogy minden felhasználó számára elérhetővé teszi.

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-reels-carousel-post-test/707473/ és https://www.socialmediatoday.com/news/instagrams-testing-new-limits-how-many-hashtags-you-can-add/707471/ 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet