Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Fontos változások a Google kampányaira vonatkozóan

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.30.

A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát.  A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.

Az első újítás a szolgáltatások attribútum, amelyet már tudunk alkalmazni a helyi kampányokra is.  Eddig is számos attribútum volt elérhető a Google cégem fiókban, mint pl: online tanfolyam, érintésmentes kézbesítés, stb. Ezek legtöbbje kategória függő és különböznek például a kórházak és éttermek esetében. A Google most ezeket az attribútumokat teszi elérhetővé a helyi kampányokhoz is. 

Ezek az új szolgáltatások attribútumok hasznosak lehetnek a vásárlási döntés folyamatában, illetve vizuálisabbak lesznek a hirdetéseink. 

Új jelvény a shopping hirdetésekhez

“Vedd át ma” jelvény után, itt a “vedd át később” jelvény a shopping hirdetésekhez, pl: vedd át szerdáig. Ezek a jelvények a címsorok felett találhatóak. 

A Google ezzel a lehetőséggel a kiskereskedőknek kedvez, hogy olyan termékeket is népszerűsítsenek, amelyek jelenleg nem kaphatóak a boltban, de néhány napon belül átvehetőek. 

A későbbi átvétel funkciót a Merchant Center fiókban lehet kezelni. Ez egy fontos lépés a kiskereskedőnek, főleg a közelgő ünnepek idején. 

Automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz.

Az automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz már tavaly szeptember óta létezik, amely optimalizálja a fizikai bolti látogatás ajánlatait az androidos eszközök GPS jelei kapcsán és a fogyasztói szokások alapján. Az automatikus ajánlattételi stratégia a látogatások során a nagyobb kereskedőkre és nagy éttermi láncokra fókuszál. 

A Google most ezt tovább fejlesztette és az üzletek tényleges értékesítésére fókuszál, nem csupán a gyalogos forgalomra.  A jogosultsághoz a hirdetőknek meg kell felelniük bizonyos bolti tranzakciós mennyiségeknek és további adat küszöbnek.

A Google egy blog bejegyzésében azt írja, hogy a hirdetők feltölthetik az első féltől származó, adatvédelmi szempontból biztonságos tranzakciós adataikat a folyamatos optimalizálás érdekében. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet