Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Fontos változások a Google kampányaira vonatkozóan

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.30.

A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát.  A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.

Az első újítás a szolgáltatások attribútum, amelyet már tudunk alkalmazni a helyi kampányokra is.  Eddig is számos attribútum volt elérhető a Google cégem fiókban, mint pl: online tanfolyam, érintésmentes kézbesítés, stb. Ezek legtöbbje kategória függő és különböznek például a kórházak és éttermek esetében. A Google most ezeket az attribútumokat teszi elérhetővé a helyi kampányokhoz is. 

Ezek az új szolgáltatások attribútumok hasznosak lehetnek a vásárlási döntés folyamatában, illetve vizuálisabbak lesznek a hirdetéseink. 

Új jelvény a shopping hirdetésekhez

“Vedd át ma” jelvény után, itt a “vedd át később” jelvény a shopping hirdetésekhez, pl: vedd át szerdáig. Ezek a jelvények a címsorok felett találhatóak. 

A Google ezzel a lehetőséggel a kiskereskedőknek kedvez, hogy olyan termékeket is népszerűsítsenek, amelyek jelenleg nem kaphatóak a boltban, de néhány napon belül átvehetőek. 

A későbbi átvétel funkciót a Merchant Center fiókban lehet kezelni. Ez egy fontos lépés a kiskereskedőnek, főleg a közelgő ünnepek idején. 

Automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz.

Az automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz már tavaly szeptember óta létezik, amely optimalizálja a fizikai bolti látogatás ajánlatait az androidos eszközök GPS jelei kapcsán és a fogyasztói szokások alapján. Az automatikus ajánlattételi stratégia a látogatások során a nagyobb kereskedőkre és nagy éttermi láncokra fókuszál. 

A Google most ezt tovább fejlesztette és az üzletek tényleges értékesítésére fókuszál, nem csupán a gyalogos forgalomra.  A jogosultsághoz a hirdetőknek meg kell felelniük bizonyos bolti tranzakciós mennyiségeknek és további adat küszöbnek.

A Google egy blog bejegyzésében azt írja, hogy a hirdetők feltölthetik az első féltől származó, adatvédelmi szempontból biztonságos tranzakciós adataikat a folyamatos optimalizálás érdekében. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet