Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Fly Labs – az újabb Google akvizíció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.09.

A Google megszerezte a fénykép-videó szerkesztő startup vállalkozást, a Fly Labs-ot. Nagy valószínűséggel azzal a céllal, hogy egy az egyben beolvassza a Google Photos-ba. A Fly Labs tette közzé a hírt weboldalán, mondván ugyanazt a szenvedélyt viszik majd a közös munkába, mint amit kiaknáztak eddig saját alkalmazásaikban, a Clips, Fly, Tempo és Crop ont the Fly esetében.

A Fly Lab’s tecnológia emelni fogja a Google Photos színvonalát, hogy méltó riválisa lehessen az Instagram és egyéb fénykép-megosztó alkalmazásoknak. Természetesen a 100 millió havi felhasználó megtartásához ennél többre lesz szüksége, amire a Google nyilván már kész tervekkel rendelkezik.

Flylabs-az-ujabb-Google-akvizicio

A Fly Labs vezetője, Tim Novikoff olyan alkalmazást kívánt megvalósítani, amely egyszerűen tudja a felhasználók számára lehetővé tenni a fénykép/videó létrehozását, miközben eszközöket kínál a videók különlegesebbé tételére és ily módon könnyebben megoszthatóvá válnak.

Úgy gondolják, hogy a felhasználók sokkal kreatívabban tudnak majd kötődni saját emlékeikhez és persze magához az alkalmazáshoz. Csak az elmúlt 18 hónapban több mint három millióan töltötték le az alkalmazást és húsz milliónál is több videó készült.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet