Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Fizetett online események lehetősége a kisvállalkozások helyreállítása érdekében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.17.

Mostantól a Facebook oldaltulajdonosok online eseményt hozhatnak létre,  amihez beállíthatnak árat, és további előnyöket élvezhetnek a Koronavírus okozta károk enyhítése érdekében.

Mivel a társadalmi távolságtartás sok helyen  még mindig érvényben van, sok vállalkozás és alkotó online rendezi eseményeit és szolgáltatásait, hogy kapcsolatba lépjen a meglévő ügyfelekkel, valamint újakat érjen el. Az emberek ugyanis  egyre jobban támaszkodnak az élő videóra és az interaktív élményekre most, amikor nem tudnak fizikailag összejönni. Júniusban az élő közvetítéseket dupla mennyiségben tették közzé a tavalyi év azonos időszakához képest. 

FBEvents_V1

A marketing, a fizetés és az élő videó kombinálásával a fizetett online események kielégítik a vállalkozások teljes igényeit. Az oldalak rendezhetnek eseményeket a Facebook Live szolgáltatásban, hogy széles közönséget érjenek el, és a fizetett eseményeket a Messenger szobákkal tesztelik majd személyesebb és interaktív összejövetelek érdekében.

Jelenleg 20 országban elérhető a funkció, de folyamatosan frissítik és bővítik, itt tudjuk ellenőrizni azt, hogy jogosultak vagyunk-e a fizetés használatára. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet