Mostantól a Facebook oldaltulajdonosok online eseményt hozhatnak létre, amihez beállíthatnak árat, és további előnyöket élvezhetnek a Koronavírus okozta károk enyhítése érdekében.
Mivel a társadalmi távolságtartás sok helyen még mindig érvényben van, sok vállalkozás és alkotó online rendezi eseményeit és szolgáltatásait, hogy kapcsolatba lépjen a meglévő ügyfelekkel, valamint újakat érjen el. Az emberek ugyanis egyre jobban támaszkodnak az élő videóra és az interaktív élményekre most, amikor nem tudnak fizikailag összejönni. Júniusban az élő közvetítéseket dupla mennyiségben tették közzé a tavalyi év azonos időszakához képest.
A marketing, a fizetés és az élő videó kombinálásával a fizetett online események kielégítik a vállalkozások teljes igényeit. Az oldalak rendezhetnek eseményeket a Facebook Live szolgáltatásban, hogy széles közönséget érjenek el, és a fizetett eseményeket a Messenger szobákkal tesztelik majd személyesebb és interaktív összejövetelek érdekében.
Jelenleg 20 országban elérhető a funkció, de folyamatosan frissítik és bővítik, itt tudjuk ellenőrizni azt, hogy jogosultak vagyunk-e a fizetés használatára.