Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Fizetett online események lehetősége a kisvállalkozások helyreállítása érdekében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.17.

Mostantól a Facebook oldaltulajdonosok online eseményt hozhatnak létre,  amihez beállíthatnak árat, és további előnyöket élvezhetnek a Koronavírus okozta károk enyhítése érdekében.

Mivel a társadalmi távolságtartás sok helyen  még mindig érvényben van, sok vállalkozás és alkotó online rendezi eseményeit és szolgáltatásait, hogy kapcsolatba lépjen a meglévő ügyfelekkel, valamint újakat érjen el. Az emberek ugyanis  egyre jobban támaszkodnak az élő videóra és az interaktív élményekre most, amikor nem tudnak fizikailag összejönni. Júniusban az élő közvetítéseket dupla mennyiségben tették közzé a tavalyi év azonos időszakához képest. 

FBEvents_V1

A marketing, a fizetés és az élő videó kombinálásával a fizetett online események kielégítik a vállalkozások teljes igényeit. Az oldalak rendezhetnek eseményeket a Facebook Live szolgáltatásban, hogy széles közönséget érjenek el, és a fizetett eseményeket a Messenger szobákkal tesztelik majd személyesebb és interaktív összejövetelek érdekében.

Jelenleg 20 országban elérhető a funkció, de folyamatosan frissítik és bővítik, itt tudjuk ellenőrizni azt, hogy jogosultak vagyunk-e a fizetés használatára. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet