Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A felhasználók közel fele csak az okostelefonjáról keres a Google-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.10.10.

A Google publikált egy részletes tanulmányt, mely kimutatja, hogy a felhasználók 40%-a csak az okostelefonjáról keres a Google-ben. Soha ennyi keresés nem történt okostelefonokról, mint manapság, köszönhetően olyan felkapott témáknak/kategóriáknak is, mint az egészség, szépség vagy a nevelés.

Google okostelefon felhasználás

További említésre méltó megállapítások a Google tanulmányából:

  • Az emberek 80%-a használ okostelefont
  • 67% használ asztali számítógépet
  • 16% használ tabletet
  • 57%-uk több különböző típusú eszközt használ
  • 27%-uk csak okostelefont használ
  • 14%-uk azonban ragaszkodik az asztali számítógéphez és nem használ mást

Érdemes kiemelni, hogy az egyfajta eszközt preferálók között az okostelefont választók kétszer annyian vannak, mint azok, akik az asztali számítógépet részesítik előnyben. Arról nem is beszélve, hogy az okostelefonokat átlagosan 3 órán keresztül használják naponta, míg a desktop gépeket 2 órán át, a tableteket pedig átlagosan 75 percig.

Bővebben a tanulmányról itt olvashatsz »»

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet