Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Fejezd ki magad avatárokkal a WhatsApp-on

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.12.15.

Az elkészült avatar mostantól használható profilképként, vagy választhatsz 36 egyedi matrica közül, amelyek sokféle érzelmet és cselekvést tükröznek a chat felületén.

Avatar rajongók figyelem! Már a WhatsApp felületén is létrehozhatod a saját avatarodat, amely segítségével még jobban személyre szabható az üzenetküldés.

Ezt a lehetőséget a WhatsApp beállítások menüjében találod (Avatar létrehozása és szerkesztése néven).

Úgy mint más avatar kreátorok esetében (pl. Bitmoji) itt is számtalan lehetőség között lehet választani: testalkat, arcvonások, hajszín és forma, bőrszín és mindenféle külső tulajdonság, illetve rengeteg ruha és kiegészítő közül választhatunk (szemüveg, ékszerek stb.)

A cél az, hogy az avatar matricák használatával gyorsan és szórakoztatóan oszthatjuk meg érzelmeinket anélkül, hogy valós képet használnánk.

A felületre hamarosan frissítések és további stílusok érkeznek,  hogy még jobban tökéletesíteni lehessen az avatarunkat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet