Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook: Nem gyűlnek a remarketing listák ha nem hirdetünk rájuk

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.13.

A Facebook olyan új korlátozást vezetett be az egyéni célközönségeknél, ami sokkal fájóbb lehet, mint elsőre tűnik.

A Facebook újdonsága számos hirdetőnek keresztbe tesz. Naprakésznek és aktívnak kell lenni, ha a közösségi médiában hírdetni szeretnénk. Erre utal legalábbis a legnagyobb social oldal újítása.

Mostantól a Facebook ugyanis elavultnak jelöli azokat az egyéni célközönségeket, amiket 30 napig nem használtunk hirdetésre, vagy 90 napnál régebbiek, és még soha nem használtuk hirdetésre.

facebook-remarketing

Ez azt jelenti, hogy ezek a célközönségek nem is gyűjtik az adatokat addig, amíg újra nem használjuk őket hirdetésben. 

Nem tudjuk tehát úgy használni a célközönségeket, hogy azzal konkrét és lehetőleg azonnali célunk ne lenne.

Ugyanakkor, ha mélyebben belegondolunk és az első dühünkön túl lépünk, ez hírdetői szemmel is jogos felvetésnek bizonyul, hiszen fontos, hogy marketing stratégiával rendelkezzünk, és amennyiben konkrét tervünk van, pont olyan listákkal bírunk, aminek hasznát is vesszük.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A Google automatikusan meg fogja jeleníteni a releváns információkat a hírlevelekből

A Google Merchant Center áprilistól éles új funkciója lehetővé teszi, hogy a Google automatikusan felhasználja a vállalkozás hírleveleinke tartalmát a márka és a termékek megjelenítésére a Google különböző felületein, például a Keresőben, a Shoppingban és a Térképen.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Hamarosan elérhető lesz minden Meta hirdetési fiókban a Threads hírfolyam elhelyezés

A Meta Április 23-án bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszik a Threads alkalmazásban megjelenő hirdetéseket a hirdetők számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet