Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook Neighbourhoods: megkönnyíti a helyi kapcsolódást

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.05.10.

A Facebook egy új, a Nextdoorhoz hasonló funkciót indít el, elsőként Kanadában, majd hamarosan USA-ban is.

A felhasználók a közelükben lévő környékbeli csoportokkal tudnak kapcsolódni, mindezt a newsfeeden kívül. Ezzel az újdonsággal helyi vállalkozásokat támogathatnak és ajánlhatnak másoknak – és ehhez így már nem is kell közvetlenül kapcsolatban lenniük.

Milyen is a Neighborhoods?

Applikáció az applikációban: ez a Facebooknak egy külön felülete, amihez az általános profilhoz hasonló, de külön Neighborhood profil létrehozásával lehet csatlakozni.

Az alap információkat (név, profilkép, mail cím) behúzza ugyan a fő profilból, de olyan további, érdeklődési információkat is megoszthatunk itt, amit a fő profilon nem szeretnénk.

A lakóhelyünk közvetlen környékén, meghatározott körzeten belül lehet csatlakozni a szomszédsághoz.

Csatlakozhatunk beszélgetésekhez, vagy kérdéseket tehetünk fel helyi témákhoz kapcsolódóan. Ha egy specifikusabb témát szeretnénk elkülöníteni, akkor a Neighborhoodson belül csoport is létrehozható.

Jelenleg is számtalan ilyen céllal működő Facebook csoport van – a csoport adminisztrátorok ezeket átmozgathatják majd a Neighborhoodson belülre, így nem vész el a már belefektetett munka.

Helyek és ajánlások

A funkció segítségével a felhasználók ajánlhatnak környékbeli helyeket, szolgáltatókat, ha pedig keresni szeretnénk, akkor szavazásos kérdést is feltehetünk a többieknek.

A Neighborhoods-ot a Facebook a biztonság érdekében moderálja, és fenntartja a jogot arra, hogy eltávolítsa onnan az irányelveknek nem megfelelő posztokat.

A Neighborhoods aktivitást természetesen ugyanúgy felhasználják a profilalkotásra, ami alapján a hirdetéseket a későbbiekben megjelenteti a Facebook.

Ez egy jó lehetőség tehát a további felhasználói adatok gyűjtésére, miközben a felhasználó több időt tölt az applikációban ahelyett, hogy a másik applikációt nyitná ki. Az iOS 14.5 változások miatt ez még fontosabb, mint korábban.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet