Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?
2020. szeptember 15-től a célköltség már nem lesz elérhető a Ads Manager alkalmazásban.
A megcélzott költségeket használó meglévő kampányokat szüneteltetni fogják.
Javasolják, hogy a jelenleg a célköltség-stratégiát használó hirdetők hozzanak létre új kampányokat, vagy szerkesszék a célköltség-kampányokat úgy, hogy inkább a költségkeret-ajánlattételi stratégiát használják.
A költségkorlát lehetővé teszi a hirdetők számára a költségek ellenőrzését is, de az optimalizálási események maximalizálására összpontosít egy meghatározott CPA-n belül. Ez különbözik a célköltségtől, amelynek célja az, hogy csak az optimális költségen belüli eseményeket érje el egy adott CPA-nál.
Az ajánlattételi stratégiákról bővebben itt olvashatsz:
https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/facebook-bid-strategy-guide