Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook – Megszűnik a 20%-os szabály!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.09.28.

Az internet madarai már csiripelték sok platformon az elmúlt napokban: megszűnik a Facebook hirdetés képekre vonatkozó 20%-os szabálya! 

A hirdetők már tapasztalhatták, hogy a 20%-ot (bőven) meghaladó szövegmennyiséget is elfogadja a rendszer a hirdetési kreatívokon. A változtatást az is alátámasztja, hogy a text overlay tool oldala is átirányít. A Facebook ráadásul az eddigi szabály emlegetése helyett már inkább csak egy 20%-os best practice-ként emlegeti a korábbi szabályt.

megszűnik a Facebook 20%-os szabálya

Kitekintés: a 20%-os szabály bevezetésének elsődleges oka annak idején a “reklám-és információzaj” elkerülése volt azzal a céllal, hogy a felhasználói élmény ne váljon túlterheltté. Idővel azonban a Facebook is több olyan újítással rukkolt elő, ami sokkal inkább felkeltették a figyelmet, így a szövegmenniység kérdése háttérbe szorult. 

 

Írásunk forrása a SEJ cikke.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet