Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook Marketplace már brandek számára is elérhető

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.05.

A Facebook Marketplace korábban kizárólag C2C platform volt, ez változik a mostani frissítéssel, hiszen nagy B2C lehetőség ez a márkák számára. (US)

Íme 4 ok arra, hogy ezt a lehetőséget miért érdemes kihasználni:

A Facebook Marketplace alacsony díjai

A marketplace-k között az egyik legalacsonyabb díjjal rendelkezik az 5%-os jutaléki díjjal vagy a minimum $0.40-os díjjal a $8 alatti tranzakciók esetében. Ugyanakkor listázási díjakkal sem kell számolni, ami azt jelenti, hogy nincs limitálva a feltöltött készlet mérete.  

A Marketplacera való átállás rendkívül egyszerű

Ahhoz, hogy B2C konstrukcióban áruljunk a Marketplace-n meg kell felelnünk néhány kritériumnak.  Így például érdemes a Facebook által már jóváhagyott listing partnerrel dolgozni (pl. Feedonomics) azon, hogy termékeink felkerüljenek a piactérre. Ennek oka az, hogy ezek a partnerek már átestek a szükséges eljárásánon és így a Facebook bármilyen probléma felmerülésekor könnyebben tud közbeavatkozni, segíteni. 

facebook-marketplace

Két legyet egy csapásra

Új lehetőségekre tehetsz szert, ha klészleted megjelenik a Piactéren: ugyanazt a katalógust használva az Instagramon is jelen tudunk lenni. Az 5%-os jutalék mindkét platformra igaz, figyelembe véve, hogy a két legnépszerűbb közösségi média platformról van szó, nagy előnyökkel járhat márkád számára: eltérő közönségszegmenseket tudsz megszólítani anélkül, hogy az különbeállítást vagy setupot igényelne. 

A Facebook képes személyre szabni a vásárlói élményt

A Facebook arra használja a rendelkezésére álló adatokat, hogy összekösse a felhasználókat az őket érdeklő termékekkel, Azzal, hogy a userek interakcióba lépnek a Piactér egyes termékeivel, idővel számukra egyre relevánsabb termékekkel fognak találkozni. 

A termékeid több elhelyezéssel jelennek majd meg a felhasználóknak: a hírfolyamon, a Piactéren és az oldalak boltjaiban. A Piactér listái az ottani termékek között fognak megjelenni, azonban a felhasználó számára releváns termékek fognak megjelenni. 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet