A Facebook Marketplace korábban kizárólag C2C platform volt, ez változik a mostani frissítéssel, hiszen nagy B2C lehetőség ez a márkák számára. (US)
Íme 4 ok arra, hogy ezt a lehetőséget miért érdemes kihasználni:
A Facebook Marketplace alacsony díjai
A marketplace-k között az egyik legalacsonyabb díjjal rendelkezik az 5%-os jutaléki díjjal vagy a minimum $0.40-os díjjal a $8 alatti tranzakciók esetében. Ugyanakkor listázási díjakkal sem kell számolni, ami azt jelenti, hogy nincs limitálva a feltöltött készlet mérete.
A Marketplacera való átállás rendkívül egyszerű
Ahhoz, hogy B2C konstrukcióban áruljunk a Marketplace-n meg kell felelnünk néhány kritériumnak. Így például érdemes a Facebook által már jóváhagyott listing partnerrel dolgozni (pl. Feedonomics) azon, hogy termékeink felkerüljenek a piactérre. Ennek oka az, hogy ezek a partnerek már átestek a szükséges eljárásánon és így a Facebook bármilyen probléma felmerülésekor könnyebben tud közbeavatkozni, segíteni.
Két legyet egy csapásra
Új lehetőségekre tehetsz szert, ha klészleted megjelenik a Piactéren: ugyanazt a katalógust használva az Instagramon is jelen tudunk lenni. Az 5%-os jutalék mindkét platformra igaz, figyelembe véve, hogy a két legnépszerűbb közösségi média platformról van szó, nagy előnyökkel járhat márkád számára: eltérő közönségszegmenseket tudsz megszólítani anélkül, hogy az különbeállítást vagy setupot igényelne.
A Facebook képes személyre szabni a vásárlói élményt
A Facebook arra használja a rendelkezésére álló adatokat, hogy összekösse a felhasználókat az őket érdeklő termékekkel, Azzal, hogy a userek interakcióba lépnek a Piactér egyes termékeivel, idővel számukra egyre relevánsabb termékekkel fognak találkozni.
A termékeid több elhelyezéssel jelennek majd meg a felhasználóknak: a hírfolyamon, a Piactéren és az oldalak boltjaiban. A Piactér listái az ottani termékek között fognak megjelenni, azonban a felhasználó számára releváns termékek fognak megjelenni.