Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook lehetővé teszi otthoni szolgáltatások értékesítését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.06.07.

A Facebook a közelmúltban lehetővé tette otthoni szolgáltatások értékesítést a Piactéren.

Ezzel a frissítéssel lehetővé vált a szolgáltatók számára, hogy Facebookon népszerűsítsék otthoni szolgáltatásaikat lokálisan.

A korábbiakban a Marketplace csak fizikai termékek értékesítésére volt alkalmas. Azok számára tehát, akik nem rendelkeztek fizikai termékekkel nem volt opció az ilyen módon való értékesítés.

Egy felmérés szerint emberek milliói kérik ismerőseik segítségét abban, hogy megtalálhassák a megfelelő otthoni segítőket, szolgáltatókat.

Mature plumber fixing a sink at kitchen
Mature plumber fixing a sink at kitchen

Mostantól azok, akik Facebookon keresnek olyan szakembereket, mint pl. vízvezetékszerelő, gázszerelő, stb., megtalálják azokat a Piactéren is.

A Facebookon tehát könnyű szerrel találhatjuk meg a megfelelő szakembereket, melyektől akár csoportosan is kérhetünk ajánlatot, illetve véleményezhetjük is őket. Nem utolsó sorban akár valós időben is kommunikálhatunk velük messengeren keresztül.

Ahogyan az lenni szokott minden újdonság esetében, ez is csak fokozatosan kerül bevezetésre, a következő időszakban az USA-ban indul útjára.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet