Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook lehetővé teszi a hirdetések elrejtését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.22.

A legtöbb Facebookon is hirdető cég szívesen használja célzásként az egyéni célközönségeket. A Facebook mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az egyéni célközönség listákon keresztül célzott hirdetéseket elrejtsék.

Hamarosan érkezik egy új lehetőség, aminek a segítségével a felhasználók ellenőrizhetik, hogy a hirdető megjelenít-e számukra olyan hirdetést, amit egy egyéni célközönség alapján céloz. Egyre több felhasználó van, akik tudatosan használják ezt a felületet, és megkülönböztetik egymástól a különféle hirdetéseket.

Facebook hirdetés

Az ügyféllista alapján létrehozott egyéni célközönség olyan típusú célközönség, amelyet a meglévő kapcsolataink alapján hozunk létre, például e-mail cím vagy telefonszám alapján. 

A felhasználók eddig is el tudták rejteni az összes hirdetést egy adott hirdetőtől a hirdetési beállításokban, vagy közvetlenül egy hirdetésben, azonban ennek a  frissítésnek köszönhetően, egy proaktívabb szolgáltatást kapnak, mely nem pusztán információt ad a felhasználóknak arról, hogy miért célozzák meg őket, de lehetővé teszi számukra, hogy ellenőrizzék, látják-e a hirdetést, vagy sem.

Általában az ügyféllista alapján létrehozott egyéni célközönség a legrelevánsabb közönséget tartalmazza a hirdetők számára, így az ilyen típusú kampányoknál érzékelhetünk majd teljesítmény romlást, hiszen a felhasználónak lehetősége van kilépni az adott célközönségből. 

Hiába előny a cégek, és a megcélzott felhasználók számára egyaránt ez a célzási mód, mégis várható, hogy egyre többen fognak élni ezzel az új lehetőséggel.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet