Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook lehetővé teszi a hirdetések elrejtését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.22.

A legtöbb Facebookon is hirdető cég szívesen használja célzásként az egyéni célközönségeket. A Facebook mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az egyéni célközönség listákon keresztül célzott hirdetéseket elrejtsék.

Hamarosan érkezik egy új lehetőség, aminek a segítségével a felhasználók ellenőrizhetik, hogy a hirdető megjelenít-e számukra olyan hirdetést, amit egy egyéni célközönség alapján céloz. Egyre több felhasználó van, akik tudatosan használják ezt a felületet, és megkülönböztetik egymástól a különféle hirdetéseket.

Facebook hirdetés

Az ügyféllista alapján létrehozott egyéni célközönség olyan típusú célközönség, amelyet a meglévő kapcsolataink alapján hozunk létre, például e-mail cím vagy telefonszám alapján. 

A felhasználók eddig is el tudták rejteni az összes hirdetést egy adott hirdetőtől a hirdetési beállításokban, vagy közvetlenül egy hirdetésben, azonban ennek a  frissítésnek köszönhetően, egy proaktívabb szolgáltatást kapnak, mely nem pusztán információt ad a felhasználóknak arról, hogy miért célozzák meg őket, de lehetővé teszi számukra, hogy ellenőrizzék, látják-e a hirdetést, vagy sem.

Általában az ügyféllista alapján létrehozott egyéni célközönség a legrelevánsabb közönséget tartalmazza a hirdetők számára, így az ilyen típusú kampányoknál érzékelhetünk majd teljesítmény romlást, hiszen a felhasználónak lehetősége van kilépni az adott célközönségből. 

Hiába előny a cégek, és a megcélzott felhasználók számára egyaránt ez a célzási mód, mégis várható, hogy egyre többen fognak élni ezzel az új lehetőséggel.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet