Mark Zuckerberg 2018. január 12-én bejelentette, hogy az idei év a nagy változások éve lesz. Ennek első lépése a “Bring People Closer Together” nevű kezdeményezés, amelynek lényege az, hogy az Idővonalunkon nagyobb részt az ismerőseinktől származó bejegyzések lesznek láthatóak.
Felmerülhet a kérdés, hogy mi lesz így az általunk követett oldalakon látható bejegyzésekkel. Mivel az Idővonal véges, ezért szükségszerűen oldalaknak kevesebb “hely” jut rajta, nem utolsó sorban ezzel próbálják visszaszorítani a hamis hírek terjedését is.
Mindezekből következik az, amit mi is – sok hirdetővel együtt – sajnálattal konstatálunk, ez pedig az, hogy így hirdetésekből is kevesebb jelenhet meg az oldalon, vagyis a megmaradt hirdetési helyek lényegesen drágábbak lesznek mint eddig.
Természetesen mi nem látjuk ennyire borúsan a jövőt a social óriás tekintetében, azonban mindenképpen érdemes a Facebook másik közösségi oldalán szétnézni mind management, mind hirdetés tekintetében.
Amennyiben többet szeretnél tudni, érdemes a Zuckerberg által írt bejegyzést elolvasni.