Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook idővonalunkon az ismerőseink

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.24.

Mark Zuckerberg 2018. január 12-én bejelentette, hogy az idei év a nagy változások éve lesz. Ennek első lépése a “Bring People Closer Together” nevű kezdeményezés, amelynek lényege az, hogy az Idővonalunkon nagyobb részt az ismerőseinktől származó bejegyzések lesznek láthatóak.

Felmerülhet a kérdés, hogy mi lesz így az általunk követett oldalakon látható bejegyzésekkel. Mivel az Idővonal véges, ezért szükségszerűen oldalaknak kevesebb “hely” jut rajta, nem utolsó sorban ezzel próbálják visszaszorítani a hamis hírek terjedését is.

facebook-idovonal

Mindezekből következik az, amit mi is – sok hirdetővel együtt – sajnálattal konstatálunk, ez pedig az, hogy így hirdetésekből is kevesebb jelenhet meg az oldalon, vagyis a megmaradt hirdetési helyek lényegesen drágábbak lesznek mint eddig.

Természetesen mi nem látjuk ennyire borúsan a jövőt a social óriás tekintetében, azonban mindenképpen érdemes a Facebook másik közösségi oldalán szétnézni mind management, mind hirdetés tekintetében.

Amennyiben többet szeretnél tudni, érdemes a Zuckerberg által írt bejegyzést elolvasni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet