Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook hirdetési újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.26.

A Facebook/Meta új hirdetési eszközöket jelentett be az ünnepi időszak eladásainak fellendítésére. Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek. 

A Meta olyan új hirdetésformátumokat tesztel, amelyek a promóciókra, az első vásárlásra ösztönző ajánlatokra és a személyre szabott kedvezményekre helyezik a hangsúlyt a Facebook és Instagram Reels felületén, leegyszerűsítve a promóciós kódok alkalmazását a konverziók növelése érdekében.

A hirdetők ezentúl ún. “emlékeztető” hirdetésekkel ösztönözhetik a vásárlókat a közelgő akciókra és eseményekre, illetve gyakoribb értesítésekkel ösztönözhetik őket a mobilalkalmazáson belüli vásárlásokra.

Mostantól a webhelyhivatkozásokon keresztül több céloldalt is hozzáadhatunk egyetlen képes vagy videohirdetéshez, így az ügyfelek könnyebben megtalálhatják a releváns termékeket.

A Meta emellett olyan hirdetéseket is tesztel, amelyek az adott hely (pl. bolt vagy turistacélpont) iránti érdeklődés alapján célozzák meg a felhasználókat (bolti vásárlókat, turistákat), és lehetőséget kínálnak a vállalkozásoknak, hogy a hirdetési tevékenységüket a szezonális forgalomra optimalizálják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet