Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook hirdetési újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.26.

A Facebook/Meta új hirdetési eszközöket jelentett be az ünnepi időszak eladásainak fellendítésére. Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek. 

A Meta olyan új hirdetésformátumokat tesztel, amelyek a promóciókra, az első vásárlásra ösztönző ajánlatokra és a személyre szabott kedvezményekre helyezik a hangsúlyt a Facebook és Instagram Reels felületén, leegyszerűsítve a promóciós kódok alkalmazását a konverziók növelése érdekében.

A hirdetők ezentúl ún. “emlékeztető” hirdetésekkel ösztönözhetik a vásárlókat a közelgő akciókra és eseményekre, illetve gyakoribb értesítésekkel ösztönözhetik őket a mobilalkalmazáson belüli vásárlásokra.

Mostantól a webhelyhivatkozásokon keresztül több céloldalt is hozzáadhatunk egyetlen képes vagy videohirdetéshez, így az ügyfelek könnyebben megtalálhatják a releváns termékeket.

A Meta emellett olyan hirdetéseket is tesztel, amelyek az adott hely (pl. bolt vagy turistacélpont) iránti érdeklődés alapján célozzák meg a felhasználókat (bolti vásárlókat, turistákat), és lehetőséget kínálnak a vállalkozásoknak, hogy a hirdetési tevékenységüket a szezonális forgalomra optimalizálják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet