A MailChimp bejelentette, hogy lefejlesztettek egy Facebook hirdetési felületet a MailChimp rendszerébe integráltan. Állításuk szerint a használata pofonegyszerű és sokkal inkább felhasználóbarát, mint a Facebook saját interfésze. Ez így van, szerintünk is, bár az ügynökségi hirdetőket a bonyolultabb felület annyira már nem riasztja vissza, az AdWords sem könnyen emészthető, ha valaki most látja először.
Ez egy hatalmas ötlet a Mailchimptől, ugyanis az email adatbázisok, listák azonnal felhasználhatóvá válhatnak a Facebook hirdetéseinkben, sőt még az email marketing kampányokban felhasznált kreatívok is. A Mailchimp-nek kell fizetni a hirdetési költéseket, függetlenül az email marketinges előfizetéstől, ugyanakkor semmilyen extra díjat nem számítanak fel. Van még néhány apróság, amit nem teljesen integráltak és csak Zapier-en keresztül oldható meg, de ez eddig is így volt.
https://youtu.be/PhIeSeq6bBc