Az ünnepekre való tekintettel a Facebook új eszközöket vezetett be a hirdetőknek, amivel a kampányaik teljesítményét lehet mérni és elemezni.
A hirdetők az új eszközöknek köszönhetően jobban képesek lesznek mostantól demográfiai adatok szerint és földrajzi helyszínekre lebontva a legtöbb konverziót hozó helyszíneket, korosztályokat és nemeket.
A hirdetők mostantól egyszerre több fiók hirdetési mutatóit is láthatják egyszerre egy oldalon, olyan adatokkal, mint az elérés, megjelenés és a konverziók száma.
“Ez a jelentési felület egyablakos ügyintézésen szolgál, amely egyértelmű, tömör jelentést készít vállalkozása teljesítményéről, és lehetővé teszi az időmegtakarítást, amelyet korábban a jelentések manuális készítésére töltött.”
Ennek köszönhetően a hirdetések tulajdonosai továbbá képesek egyéni mutatókat is létrehozni, annak érdekében, hogy a legfontosabb adatokat egyszerre nyomon tudják követni. Fontos, hogy ha egyszer létrehoztunk egy ilyen egyén mutatót, akkor azt a többi kezelt fiókban is tudjuk használni.
A Facebook év elején indította el a konverziós útvonalak figyelését is, hogy ezzel is segítse a hirdetőket. Ennek kiegészítőjeként jelent meg most a konverziós út jelentés.
„A Facebook által megrendelt Ipsos-tanulmány szerint 2018-ban a vásárlók különféle csatornákat használtak – az internetről a nyomtatásra és a televízióra -, hogy vásárolni és inspirációt szerezzenek az ünnepi ajándékokhoz. Annak jobb megértése érdekében, ha eléri ezeket a vásárlókat, betekintést kell kapnia a konverziós útvonalakba ezen csatornák és a kiadók között. ”
Ennek a jelentésnek a segítségével a hirdetők láthatják a leggyakrabban használt csatornákat és eszközök útvonalát. Ezzel a leghatékonyabb konverziós útvonalakat is képesek a hirdetők beazonosítani, amivel még jobban lehet optimalizálni majd a hirdetéseket.