Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook 3 új hirdetési jelentés készítőt mutatott be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.12.20.

Az ünnepekre való tekintettel a Facebook új eszközöket vezetett be a hirdetőknek, amivel a kampányaik teljesítményét lehet mérni és elemezni.

A hirdetők az új eszközöknek köszönhetően jobban képesek lesznek mostantól demográfiai adatok szerint és földrajzi helyszínekre lebontva a legtöbb konverziót hozó helyszíneket, korosztályokat és nemeket.

facebook

A hirdetők mostantól egyszerre több fiók hirdetési mutatóit is láthatják egyszerre egy oldalon, olyan adatokkal, mint az elérés, megjelenés és a konverziók száma.

“Ez a jelentési felület egyablakos ügyintézésen szolgál, amely egyértelmű, tömör jelentést készít vállalkozása teljesítményéről, és lehetővé teszi az időmegtakarítást, amelyet korábban a jelentések manuális készítésére töltött.”

Ennek köszönhetően a hirdetések tulajdonosai továbbá képesek egyéni mutatókat is létrehozni, annak érdekében, hogy a legfontosabb adatokat egyszerre nyomon tudják követni. Fontos, hogy ha egyszer létrehoztunk egy ilyen egyén mutatót, akkor azt a többi kezelt fiókban is tudjuk használni. 

A Facebook év elején indította el a konverziós  útvonalak figyelését is, hogy ezzel is segítse a hirdetőket. Ennek kiegészítőjeként jelent meg most a konverziós út jelentés.

„A Facebook által megrendelt Ipsos-tanulmány szerint 2018-ban a vásárlók különféle csatornákat használtak – az internetről a nyomtatásra és a televízióra -, hogy vásárolni és inspirációt szerezzenek az ünnepi ajándékokhoz. Annak jobb megértése érdekében, ha eléri ezeket a vásárlókat, betekintést kell kapnia a konverziós útvonalakba ezen csatornák és a kiadók között. ”

Ennek a jelentésnek a segítségével a hirdetők láthatják a leggyakrabban használt csatornákat és eszközök útvonalát. Ezzel a leghatékonyabb konverziós útvonalakat is képesek a hirdetők beazonosítani, amivel még jobban lehet optimalizálni majd a hirdetéseket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet