Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook 3 új hirdetési jelentés készítőt mutatott be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.12.20.

Az ünnepekre való tekintettel a Facebook új eszközöket vezetett be a hirdetőknek, amivel a kampányaik teljesítményét lehet mérni és elemezni.

A hirdetők az új eszközöknek köszönhetően jobban képesek lesznek mostantól demográfiai adatok szerint és földrajzi helyszínekre lebontva a legtöbb konverziót hozó helyszíneket, korosztályokat és nemeket.

facebook

A hirdetők mostantól egyszerre több fiók hirdetési mutatóit is láthatják egyszerre egy oldalon, olyan adatokkal, mint az elérés, megjelenés és a konverziók száma.

“Ez a jelentési felület egyablakos ügyintézésen szolgál, amely egyértelmű, tömör jelentést készít vállalkozása teljesítményéről, és lehetővé teszi az időmegtakarítást, amelyet korábban a jelentések manuális készítésére töltött.”

Ennek köszönhetően a hirdetések tulajdonosai továbbá képesek egyéni mutatókat is létrehozni, annak érdekében, hogy a legfontosabb adatokat egyszerre nyomon tudják követni. Fontos, hogy ha egyszer létrehoztunk egy ilyen egyén mutatót, akkor azt a többi kezelt fiókban is tudjuk használni. 

A Facebook év elején indította el a konverziós  útvonalak figyelését is, hogy ezzel is segítse a hirdetőket. Ennek kiegészítőjeként jelent meg most a konverziós út jelentés.

„A Facebook által megrendelt Ipsos-tanulmány szerint 2018-ban a vásárlók különféle csatornákat használtak – az internetről a nyomtatásra és a televízióra -, hogy vásárolni és inspirációt szerezzenek az ünnepi ajándékokhoz. Annak jobb megértése érdekében, ha eléri ezeket a vásárlókat, betekintést kell kapnia a konverziós útvonalakba ezen csatornák és a kiadók között. ”

Ennek a jelentésnek a segítségével a hirdetők láthatják a leggyakrabban használt csatornákat és eszközök útvonalát. Ezzel a leghatékonyabb konverziós útvonalakat is képesek a hirdetők beazonosítani, amivel még jobban lehet optimalizálni majd a hirdetéseket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet