Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook eltávolított négy célzási opciót

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.09.27.

A Facebook szeptemberben megváltoztatta a célzási lehetőségeket, eltávolított négy célzási opciót. 

A Facebook bár fontosnak tartja, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő célcsoporthoz jusson el, mégis változtatásokat vezetett be a célzási lehetőségekben. A Cég platformjain nincs helye gyűlölködésnek és diszkriminációnak, az utóbbi időben azonban a hirdetések megfelelő célzási beállítások mellett alkalmassá váltak erre. 

A szóban forgó négy célzási lehetőség: az iskola, munkáltató, tanulmányi terület és beosztás, amelyek használatát a Facebook algoritmusa a Facebook profilokon szereplő bejegyzések feltérképezésével tett lehetővé.

Az említett célzások letiltása az ezeket használó, de már elindított hirdetéseket nem érinti, új hirdetések, vagy meglévő hirdetések ezen célzásokkal való bővítése azonban már nem lehetséges.

Az, hogy a Facebook olyan változtatásokat vezet be, amit visszamenőleges hatállyal nem alkalmaz, nem szokatlan a Vállalattól.

A hivatalos facebook hír itt olvasható: https://newsroom.fb.com/news/2017/09/updates-to-our-ad-targeting/

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet