A Facebook szeptemberben megváltoztatta a célzási lehetőségeket, eltávolított négy célzási opciót.
A Facebook bár fontosnak tartja, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő célcsoporthoz jusson el, mégis változtatásokat vezetett be a célzási lehetőségekben. A Cég platformjain nincs helye gyűlölködésnek és diszkriminációnak, az utóbbi időben azonban a hirdetések megfelelő célzási beállítások mellett alkalmassá váltak erre.
A szóban forgó négy célzási lehetőség: az iskola, munkáltató, tanulmányi terület és beosztás, amelyek használatát a Facebook algoritmusa a Facebook profilokon szereplő bejegyzések feltérképezésével tett lehetővé.
Az említett célzások letiltása az ezeket használó, de már elindított hirdetéseket nem érinti, új hirdetések, vagy meglévő hirdetések ezen célzásokkal való bővítése azonban már nem lehetséges.
Az, hogy a Facebook olyan változtatásokat vezet be, amit visszamenőleges hatállyal nem alkalmaz, nem szokatlan a Vállalattól.
A hivatalos facebook hír itt olvasható: https://newsroom.fb.com/news/