Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook elsődleges mutatója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.12.03.

Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.

Tehát a „lejátszások”, „megjelenítések” és „elért fiókok”, helyett a „megtekintések” veszi át a fő mérőszám helyét : az új mérőszám – a Views – azt mutatja meg, hogy hányszor játszottak le egy tekercset vagy videót, illetve hányszor jelent meg a képernyőn egy fotó vagy szöveges poszt. A megtekintéseket úgy számolják ki, hogy hányszor jelentek meg egy személy képernyőjén, beleértve az ismételt megtekintéseket is. Így például, ha egy személy ugyanazon a napon háromszor néz meg egy fényképet, az egy Impresszió helyett három Nézettségnek számít. Ez azt jelenti, hogy ezentúl a nézettségei magasabb számokat mutat majd, mint a korábbi adatok esetén.

Watch Time – Minutes Wiewed: Nézési idő helyett, megtekintett percek, ami azt mutatja meg, hogy az emberek mennyi ideig nézték másodpercre pontosan, míg a „Megtekintett percek” a legközelebbi percre kerekítve.

Average Watch Time – Average Minutes Viewed (átlagos nézési idő helyett átlagos megtekintett percek)

A többi mérőszám, mint például az Elérés, a 3 másodperces megtekintés, az 1 perces megtekintés, a Reakciók, a Kommentek és a Megosztások változatlanok maradnak.

A Meta azt állítja, hogy ezeket a változtatásokat a következő hetekben bevezeti a Meta Business Suite és a Professional Dashboard felületén .

Forrás:

https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-switches-views-primary-metric/732979/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet