Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új: Facebook dinamikus hirdetés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.09.30.

Az elmúlt hetekben mutatta be a Facebook legújabb eszközét, a dinamikus hirdetéseket, melyek a Power Editorból, illetve a frissített Hirdetéskezelőből érhetőek el.

A lényege az, hogy az általunk feltöltött képeket, hirdetésszövegeket, valamint CTA-kat úgy kombinálja, hogy az a korábban megadott kampánycélt a legmegfelelőbben szolgálja ki.

A felhasználható kombinációk alapjául:

  • Címből: maximum 5 darab,
  • Képből vagy videóból: maximum 10 darab,
  • Hirdetésszövegből, illetve link leírásból: maximum 5-5 darab,
  • CTA: max 5 darab használható fel.

Konverziófokúszú, alkalmazás letöltést szolgáló, illetve website click alapú kampányoknál érhető el ez az új funkció.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet