Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új: Facebook dinamikus hirdetés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.09.30.

Az elmúlt hetekben mutatta be a Facebook legújabb eszközét, a dinamikus hirdetéseket, melyek a Power Editorból, illetve a frissített Hirdetéskezelőből érhetőek el.

A lényege az, hogy az általunk feltöltött képeket, hirdetésszövegeket, valamint CTA-kat úgy kombinálja, hogy az a korábban megadott kampánycélt a legmegfelelőbben szolgálja ki.

A felhasználható kombinációk alapjául:

  • Címből: maximum 5 darab,
  • Képből vagy videóból: maximum 10 darab,
  • Hirdetésszövegből, illetve link leírásból: maximum 5-5 darab,
  • CTA: max 5 darab használható fel.

Konverziófokúszú, alkalmazás letöltést szolgáló, illetve website click alapú kampányoknál érhető el ez az új funkció.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet