Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Facebook bejelentés: 4 új ecommerce funkció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.01.

A Facebook több újdonságot is bejelentett, melyek mindegyike az ecommerce típusú hirdetéseket támogatja. Íme az újdonságok:

Facebook Shop kiterjesztése

Mostantól már több országban is elérhető a Shop funkció (teljes termékpalettával) WhatsApp-on. A termékek feltöltése és a bolt konfigurálása integráltan fog működni, mindhárom platformon megjelenik majd egyszeri beállítást követően.

A Facebook Shop oldalakra feltöltött termékek automatikusan megjelennek Marketplace-en, releváns keresés esetén. Az USA-ban mostantól elérhető az on-site check-out Marketplace-en, a Shop-ban listázott termékekre vonatkozóan.

Vásárlói vélemények

A Facebookról már ismert 5 csillagos rendszert kiterjesztik Instagramra. A véleményekkel együtt akár képet és videót is meg lehet majd osztani a termékekről.

Személyre szóló hirdetések

Újfajta Facebook hirdetések, amelyek a korábbi vásárlási szokások alapján legrelevánsabb tartalommal célozzák meg a felhasználókat.

Kiterjesztett valóság 

Új API-ok fejlesztésén dolgozik a cég, amelynek köszönhetően az AR technológia gyorsan és költséghatékonyan épülhet bele a hirdetési rendszerbe. Elsőkörben a szépségipar számára lesz elérhető ez az új funkció, de később további ágazatokra is kiterjesztik. Az új hirdetési megoldás alkalmazásakor a felhasználók a kiterjesztett valóság segítségével tudják kipróbálni a számukra érdekes termékeket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet